Wiadomości

Dziennik Projektanta Wiedeńskiego Łącznika #2

Kiedy Agenci pojawiają się w jakimś miejscu, ktoś może ich zauważyć. Ktoś zwróci uwagę na ich aktywność. Te same twarze pojawiające się co kilka dni, podejrzane rozmowy w parku, późne spotkania w barze. Ktoś się połapie, że coś tu się święci. Ktoś, czyli KGB. W Wiedeńskim Łączniku wprowadziliśmy reguły odzwierciedlające

Dziennik Projektanta Wiedeńskiego Łącznika #1

Otrzymałem od Jakuba Łapota i Przemysława Rymera scenariusz fabularny i kilka dodatkowych stron z zasadami gry. Przeczytałem je i byłem pod wielkim wrażeniem nowych koncepcji. Pomysł na różne strefy, w których gracze mogliby działać, zasady zaświetlenia, a nawet śmierć agentów! Pierwszy szkic był wypełniony motywami.Stworzyłem prototyp i zagrałem samemu, aby

Wiedeński Łącznik Prolog #5

Catherine Miller. 18 stycznia 1977. Langley. — Tu Angry Bob, rozgłośnia WBR. Jeżeli chodzi o dobre informacje to nie ma żadnych dobrych informacji. Śnieżyca nie odpuszcza. Wczoraj przysypało pług śnieżny. Ludzie. Pług śnieżny! Będzie zimno niczym w Moskwie na polarnej Syberii. A teraz posłuchamy sobie czegoś nowego i gorącego. Prawda,

Wiedeński Łącznik Prolog #4

Więzień 2245. 13 stycznia 1977. Stuttgart. Pokój widzeń w więzieniu Stammheim był nieduży i pozbawiony okna. Oświetlenie stanowiły oprawy zabezpieczone metalowym koszem. Wszystko było szare: ściany, stalowe, przykręcone do posadzki biurko z drewnianym blatem, proste krzesła bez oparcia. Wyglądało tu niczym w schronie przeciwlotniczym. Mecenas Jurgen Topf w znoszonym sztruksowym

Premiera Coatl&Tekhenu

Coatl to propozycja lżejszej rodzinnej gry abstrakcyjnej, w której będziemy rywalizować o miano arcykapłana. Zostanie nim ta osoba, która zbuduję najpiękniejszego kolorowego węza. Propozycja, która przypadnie do gustu zarówno rodzinom jak i bardziej zaawansowanym graczom. Tekhenu: Obelisk Słońca to wymagająca gra euro, w której gracze rywalizują ze sobą na przestrzeni 16

Wiedeński Łącznik Prolog #3

Hans Duchker. 7 stycznia 1977 roku. Kolonia. Do spotkania miało dojść w niewielkim barze „Sirene” obok uniwersytetu. Lokal był zaniedbany, z brudnymi ścianami, na których wisiały pożółkłe od dymu plakaty filmów sprzed dekady. Z kuchni dochodził nieprzyjemny zapach duszonej kapusty. Jednak bar cieszył się popularnością, zwłaszcza wśród studentów socjologii i

Wiedeński Łącznik Prolog #2

James Werner. 5 stycznia 1977 roku. Faslane. Szkocja Za oknem gabinetu szefa bazy HMNB Clyde przetaczały się na zmianę tumany śniegu i zmarzniętego deszczu, zasłaniając widok na wielki żuraw portowy, budynek hangaru i równo ustawione w basenie pod maskowaniem obłe kształty okrętów podwodnych. Werner w ciemnogranatowym garniturze stał z kubkiem

Wiedeński Łącznik Prolog #1

Anton Korolkov. 4 stycznia 1977. Innsbruck. Samochód wiozący generała Sił Powietrznych ZSRR Antona Korolkova zatrzymał się tuż przy głównej bramie cmentarza Innsbruck-Amras — Zostańcie lepiej w samochodzie, sierżancie — rozkazał kierowcy Korolkov i wysiadł.  Z tylnego siedzenia wyciągnął duży wieniec udekorowany złocistymi szarfami. Było przyjemnie mroźnie. Śnieżne czapy na drzewach

KRÓLESTWA PÓŁNOCY: KRÓLOWIE EGIPTU

A więc wojna! W Egipcie zrobiło się trochę ciasno! Królowa Hatszepsut od dawna rywalizuje z faraonem Amenhotepem o ziemię, bogactwa i jak największe wpływy. Teraz walka przeniosła się także na morza! Opowiedz się po jednej ze stron i podbijaj nowe lądy. Ale uważaj, Wikingowie, Szkoci oraz Inuici gdzieś tam są.

Konkurs! Twój pomysł na scenariusz do Detektywa.

Wymyśl scenariusz Sprawy do gry Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa i prześlij nam maila z opisem twojego pomysłu. Wybierzemy jedno, najlepsze zgłoszenie, wypłacimy autorowi 1000 zł i zaprosimy do współpracy przy rozwoju jego pomysłu w pełnoprawną Sprawę, którą następnie wydamy! Maile wysyłajcie na konkurs@portalgames.pl, tytułując je „Konkurs Detektyw”. Nie ma limitu zgłoszeń

Konkurs! Nowy klan do Królestw Północy.

Wymyśl nowy Klan do gry Królestwa Północy i prześlij nam maila z opisem twojego pomysłu. Wybierzemy jedno, najlepsze zgłoszenie, wypłacimy autorowi 1000 zł i zaprosimy do współpracy przy rozwoju jego pomysłu w pełnoprawną talię Klanu, którą następnie wydamy! Maile wysyłajcie na konkurs@portalgames.pl, tytułując je „Konkurs Królestwa Północy”. Nie ma limitu zgłoszeń

O NAS

Portal Games jest działającym na polskim rynku od 1999 roku wydawca gier planszowych. Wśród nich znajdują się takie gry jak Robinson Crusoe, Osadnicy: Narodziny Imperium oraz Detektyw.

Administratorem danych osobowych jest Portal Games Sp. z . o. o. z siedziba w Knurowie (44- 190) ul. Sienkiewicza 13, nr KRS 0000617095, NIP 6312660554, REGON 363435596, e-mail: portal@portalgames.pl.

Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz tutaj Polityka prywatności.

Zobacz co u nas na tweeterze!

    Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!

    Twoje imię (wymagane)

    Twój adres e-mail (wymagane)



    Chcę otrzymywać na podany przeze mnie adres e-mail newsletter od Portal Games Sp. z o.o. (informacje handlowe o nowościach, promocjach, produktach lub akcjach specjalnych w sklepie Portal Games) zgodnie z Polityką prywatności. Wiem, że w każdej chwili mogę zrezygnować z subskrypcji.

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu zapisu na newsletter jest Portal Games Sp. z o.o. (KRS 0000617095). Dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera na zasadach opisanych w Polityce prywatności.