Gizmos

 

 

  • Tytuł: GIZMOS
  • Autor gry: Phil Walker-Harding
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 40 – 50 min.
  • Liczba graczy: 2 – 4
  • Pobierz instrukcję: PDF
  • Pobierz instrukcję Kulek Weny i Olśnienia: PDF
  • Link do BGG: Gizmos
  • Premiera: 21 listopada 2018

Gizmos
 

(Sugerowana cena detaliczna: 139,95 zł)

 


Zbliża się WIELKA WYSTAWA NAUKOWA!

Gizmos to sprytna gra wykorzystująca mechanikę budowania silniczka. Używać będziesz do tego energii w formie kulek pobieranych ze specjalnego podajnika. Zasilą one różne twoje wynalazki, generując punkty zwycięstwa. Dzięki nim prześcigniesz konkurencję w wyścigu o miano największego wynalazcy wystawy naukowej! W każdej kolejnej rozgrywce w Gizmos możesz konstruować zupełnie nowe maszyny, aby sprawdzić, jak bardzo szalone kombinacje możesz uzyskać!

Sztuką wielkich wynalazców jest budowanie swoich Machin w taki sposób, aby wywołać reakcje łańcuchowe – aby jedna Machina uruchamiała następną i dostarczały one w tej sposób jak największych korzyści.

Pokonaj konkurencję budując najpotężniejszy silniczek szalonego wynalazcy, jaki jesteś w stanie sobie wyobrazić!

 

 



 

Zasady specjalnych, Portalowych kulek, zgłoszone przez fanów!

Podczas przedsprzedaży Gizmos mogliście zgarnąć wraz z grą dodatkowe Portalowe Kulki Weny i Olśnienia (o których instrukcję znajdziecie tutaj: PDF). Proponujemy wam nasze własne zasady ich działania, ale też zasugerowaliśmy wam, abyście dzieli się swoimi pomysłami. Poniżej będą pojawiać się pomysły zasad, które nam przysłaliście!

Marta proponuje:

Kulki Inspiracji Naukowej (użyj Kulek Weny i Olśnienia).
W trakcie przygotowania rozgrywki kulki należałoby włożyć do Podajnika Energii wraz z pozostałymi kulkami energii.

Efekt działania kulki Inspiracji Naukowej byłby rozpatrywany natychmiastowo, zarówno po dobraniu jej w ramach akcji Pobierania, jak i po wylosowaniu tej kulki z wnętrza Podajnika:
Gracz odrzucałby pobraną kulkę Inspiracji Naukowej do podajnika i następnie mógł wymienić jedną ze swoich kulek z Magazynu Energii na kulkę z Magazynu Energii innego gracza.


Co sądzicie o takiej propozycji Marty? Wprowadza trochę negatywnej interakcji i może nieźle namieszać planom innego gracza, a także ułatwić wam odpalenie komba, jeśli akurat nie podeszła wam kulka w pożądanym kolorze. Dajcie nam znać, kiedy już przetestujecie ten wariant!