The Others: Gniew

  • Tytuł: THE OTHERS: GNIEW
  • Autor gry: Eric M. Lang
  • Autor ilustracji: Adrian Smith
  • Wiek graczy: 14+
  • Czas gry: 90 min.
  • Liczba graczy: 2 – 5
  • Link do BGG: The Others: 7 Sins – Wrath Expansion
  • Premiera rozszerzenia: 29 sierpnia 2018

119,95 ZŁ
(Sugerowana cena detaliczna)

The Others: Gniew

Zawartość: 5 bardzo szczegółowych figurek, 4 płytki Miasta, 1 plansza Apokalipsy, 12 kart Ulepszeń, 5 kart Apokalipsy, 1 plansza Przygód, 1 instrukcja wraz z Atlasem Map.


Mężczyzna i kobieta, dziecko i zwierzę, wszyscy ze sobą walczyli. Siostra przeciw bratu, matka przeciw dzieciom, dziadowie przeciw swoim starym żonom, walczyli, mordowali i topili swoją wściekłość we krwi. I mimo, że stałem pośrodku wspaniałego miasta ludzi, zwierzęce było wycie tych bestii pochłoniętych przez GNIEW.

Gniew to nowy dodatek, który pozwoli graczom wcielić się w manifestacje furii w najczystszej postaci. Otwierając to pudło i dołączając je do podstawowej wersji gry, dodajemy coś, czego wcześniej nie było w The Others.

Gniew to Grzech, który jest całkowicie skoncentrowany na walce z grupą F.A.I.T.H. Każda jego umiejętność, każda karta Grzechu jest silnie powiązana z walką w grze. Dodatkowe obrażenia, szybsze poruszanie się potworów, czy też nawet poświęcanie własnych abominacji dla większego celu, to właśnie to, czego możecie spodziewać się po Gniewie.

Głównym atutem tego grzechu jest niesamowita mobilność jego potworów. Za każdym razem, gdy jeden z nich zostanie zabity w walce, inny potwór może się poruszyć, co w efekcie wywiera niesamowitą presję na graczach. Ciągłe roszady i próba zagonienia bohaterów F.A.I.T.H w kozi róg, to stałe zagrywki Gniewu, z którymi musimy mierzyć się w każdej turze. Na szczęście bądź nieszczęście, gracze mogą anulować dodatkowy ruch potworów, dobrowolnie biorąc 1 Zepsucie. W końcu to tylko 1 Zepsucie albo aż jedno zepsucie.

Fala Gniewu potrafi trwać długo, uprzykrzając życie grupy F.A.I.T.H do granic absurdu. Karty Grzechu pozwalają na dosyć ciągły przypływ nowych umiejętności, pozwalając na praktycznie nieprzerwaną spiralę gniewu. Siła kart sięga jeszcze dalej. Gdy tylko widzisz, że nie masz szans w starciu z bohaterami F.A.I.T.H. Możesz poświęcić swoje Abominację, aby bohater otrzymał obrażenie. Chcesz być bardziej wyrafinowany? Wyzwól Przerażający Gniew, a każda zabita Abominacja pozostawi po sobie żeton Ognia lub Zepsucia! Ostatecznym ruchem będzie zabicie swojej własnej jednostki w walce, aby przyzwać Manipulatora, a nawet samego Awatara Gniewu!

W twoje ręce oddajemy Grzech, jakiego jeszcze nie było. Narzędzia, które pozwolą Ci obudzić niszczycielską moc Gniewu. Siłę, która będzie się napędzać i wzrastać z każdym zabitym potworem. Tak ciężkiego przeciwnika w Haven jeszcze nie było. Nadszedł czas, aby Gniew siłą wtargnął do tego na pozór spokojnego miasta.

Szczery gniew jest jedną z największych twórczych potęg wszechświata.
Terry Pratchett „Trzy wiedźmy”