Cry Havoc: Aftermath

Rozszerzenie będzie miało premierę podczas Spielmesse Essen 2017 i trafi do dystrybucji wkrótce po targach.


Szczegóły fabularne

Wojna zbyt długo zbierała swe żniwo. Cztery armie ścierały się, walcząc o drogocenne kryształy, i żadna strona nie dawała za wygraną. Nieustanny konflikt czynił ekstrakcję niesamowicie trudną. Planeta pozostawała jednak hojna, dostarczając wartościowych surowców, także siły okupacyjne trwały, nieustannie walcząc o dominację. Bez cienia końca tego starcia na horyzoncie, wszystkie cztery frakcje rozwinęły nowe taktyki i technologie, by powiększyć swoją przewagę.

Aftermath i ty

W cały ten wir wydarzeń wrzucany jesteś ty, graczu. Musisz odnaleźć się w sytuacji i wykorzystać nowe możliwości, by zmiażdżyć twoich przeciwników. Masz na podorędziu nowe budowle i zdolności, jak i potężnych nowych liderów. Jak wykorzystasz ich do osiągnięcia zwycięstwa?

Nowość: Budowle Uniwersalne

Rozszerzenie Aftermath zawiera nowe budowle uniwersalne, takie jak Serwery Sztucznej Inteligencji, które pozwalają dobierać dodatkowe karty.

Nowość: Budowle Frakcji

Twoja armia nigdy nie była bardziej zdeterminowana, by osiągnąć ostateczne zwycięstwo. Nowe budowle zawierają między innymi Transporter, ułatwiający szybki przerzut wojsk z jednego miejsca, a w inne.

Nowości – 4 plansze liderów

4 dwustronne plansze liderów zapewnią twojej armii dodatkową przewagę od samego początku gry. Ludźmi może dowodzić na przykład Generał Fuchsenbach, zwiększający szansę na przetrwanie twoich sił.

Nowość: Punktowane Wydarzenia

Nowe wydarzenia, pozwalające zdobywać punkty zwycięstwa!

Pliki
Błąd w druku
Informacje o produkcie
  • Instrukcja w formacie PDF

  • Cry Havoc: Aftermath błąd

    Czasami podczas druku pojawiają się małe błędy i niestety taki pojawił się też w dodatku Cry Havoc: Aftermath (zarówno w polskiej, jak i angielskiej wersji językowej), za co serdecznie przepraszamy. Błąd polega na umieszczeniu na awersie żetonu Kamuflażu, jednego z trzech trójkątnych żetonów, niewłaściwej ilustracji. Nie wpływa to w żaden sposób na rozgrywkę, żeton dalej może działać tak samo.

    Wspomniany żeton kamuflażu (awers) wygląda na ten moment w ten sposób:

    Zły żeton Kamuflażu

    A powinien wyglądać w ten sposób (awers):

    Dobry żeton Kamuflażu

    Oferujemy możliwość poprawienia ilustracji we własnym zakresie. Poniżej znajdują się dwa linki do plików, zawierających poprawne ilustracje:

    Plik PDF w formacie A4 – wydrukowanie go w rozmiarze rzeczywistym na papierze samoprzylepnym gwarantuje uzyskanie nalepki z poprawną ilustracją we właściwym rozmiarze.

    Plik PNG – zawiera poprawną ilustrację, jednak podczas druku należy się upewnić, co do rozmiaru wyjściowego.

    Dodatkowo umieszczamy wersję PDF i PNG wraz z rewersami żetonów, jeśli ktoś chciałby zmienić jego grafikę na tą korespondującą z ilustracją z awersu – tu jednak trzeba uważać, aby nie dało się rozpoznać, który z żetonów posiada awers z ilustracją, by nie zdradzać przeciwnikowi swoich zamiarów:

    Plik PDF w formacie A4 – wydrukowanie go w rozmiarze rzeczywistym na papierze samoprzylepnym gwarantuje uzyskanie nalepek z poprawnymi ilustracjami we właściwym rozmiarze.

    Plik PNG – zawiera poprawną ilustrację rewersu, jednak podczas druku należy się upewnić, co do rozmiaru wyjściowego.


    Bardzo przepraszamy za zaistniały błąd – postaramy się go poprawić w przyszłych dodrukach. Na ten moment pozostaje używać żetonu w takiej postaci, w jakiej jest, albo skorzystać z plików i naprawić żeton we własnym zakresie.


  • Autorzy: Grant Rodiek, Michał Oracz, Michał Walczak

    Liczba graczy: 2-4

    Czas rozgrywki: 90-120 minut

    Wiek: od 10 lat

    Pełna lista komponentów rozszerzenia Aftermath:


     

    Strona gry w serwisie Boardgamegeek