Inis – błędy na kartach zostaną poprawione

Podczas produkcji polskiej wersji gry Inis popełniliśmy kilka drobnych błędów, za które przepraszamy wszystkich nabywców gry. Mamy jednak dobrą wiadomość – planujemy druk poprawionych kart.

Co więcej, aby uniknąć problemów związanych z widocznym zużyciem kart, lub innymi ich odcieniami, zdecydowaliśmy się na druk całej poprawionej talii – aby mieć poprawione karty wystarczy więc będzie podmienić całą talię.

Jak zdobyć poprawione karty (talie) do Inis?

Wszystkich zainteresowanych otrzymaniem poprawionych kart (talii) prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: https://portalgames.pl/pl/reklamacje/ – każdy posiadacz Inis z pierwszego druku będzie dodany do listy oczekujących. Poprawione karty (talię) wyślemy tak szybko, jak to będzie możliwe.

Kiedy poprawione karty (talie) do Inis będą dostępne?

Poprawione karty (talie) będą wysłane w II kwartale 2019, kiedy tylko dotrą do nas z drukarni (wraz z dodrukiem podstawki Inis).

Które karty do Inis zawierają błędy?

Informacje na temat błędów na kartach i ich poprawione wersje można znaleźć tutaj: https://portalgames.pl/pl/inis/

Co, jeśli kupiłem Inis z drugiej ręki i mój egzemplarz dalej zawiera błędne karty?

Prosimy zgłosić się do naszego działu obsługi klienta: https://portalgames.pl/pl/reklamacje/ – każdy posiadacz Inis z pierwszego druku otrzyma od nas poprawione karty (talie).

Co z egzemplarzami Inis z pierwszego druku, które są jeszcze w sklepach stacjonarnych?

Jeśli kupisz Inis w sklepie stacjonarnym, zanim ten otrzyma od nas poprawione karty, zgłoś się proszę bezpośrednio do działu obsługi klienta Portal Games – https://portalgames.pl/pl/reklamacje/ – wyślemy ci karty (talie) kiedy tylko będą dostępne.

Kiedy już dotrą do nas poprawione karty (talie), roześlemy je do wszystkich sklepów stacjonarnych, tak, aby każdy sprzedawany egzemplarz, niezależnie czy z pierwszego, czy z kolejnych druków, zawierał poprawne karty.

Co jeśli kupiłem Inis w sklepie Internetowym i posiadam błędne karty?

Prosimy zgłosić się do naszego działu obsługi klienta: https://portalgames.pl/pl/reklamacje/ – każdy posiadacz Inis z pierwszego druku otrzyma od nas poprawione karty (talie).


Przepraszamy za tak długi czas oczekiwania na poprawione karty i prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Wasze nowe, świeżutkie talie już do was płyną!

38 komentarzy Added

Join Discussion
  1. Krzysztof 20 marca 2019 | Odpowiedz

    Ja mam i tak karty w koszulkach z drukniętymi poprawkami, więc bez różnicy. Gra jest świetna i tylko cieszy, że Portal stanął na wysokości zadania i drukuje pełne talie.
    Że długo trwało? Trudno, wolę mieć jakość oryginału, niż jakiś dodruk odbiegający jakością od reszty komponentów.
    Dzięki i pozdrawiam

  2. Tomasz 18 marca 2019 | Odpowiedz

    Jak Portal chce rozwiązać sprawę? Gra jest ciągle w sklepach, chciałem ją kupić, ale przecież nie kupię gry z błędami, żeby sobie sam do niej karty drukować. Przydałaby się informacja co zrobić, żeby dostać dodrukowane karty JASNO I WYRAŹNIE (gdzie i do kogo pisać i za ile karty dojdą) i czy do sklepów nie powinny już iść poprawione karty, żebym po zakupie nie musiał się z tym „bujać” tylko żebym mógł grać. Z mojego punktu widzenia gra jest spalona. Pytanie czy Portal nie wysyła poprawionych kart od razu do sklepu bo liczy że część ludzi się nie zorientuje? Jeżeli się mylę proszę o sprostowanie i jasne instrukcje.

    • Portal Games 18 marca 2019 | Odpowiedz

      W sprawie wszystkich reklamacji proszę pisać do naszego działu obsługi klienta i reklamacji: https://portalgames.pl/pl/reklamacje/. Każdy, kto posiada pierwszy druk Inis otrzyma poprawiony karty.

      Karty zostaną wysłane na nasz koszt, kiedy tylko do nas dotrą (co nastąpi w przeciągu kilki tygodni). Do sklepów które posiadają jeszcze pierwszy druk Inis dotrą poprawione karty.

  3. Mateusz 18 grudnia 2018 | Odpowiedz

    Jak to będzie z tym dodrukiem? Karty będą wysłane za darmo do wszystkich ludzi którzy mają Inis, tylko do tych co kupili grę bezpośrednio tutaj czy trzeba będzie je zakupić osobno?

      • Paweł 16 stycznia 2019 | Odpowiedz

        Czy to znaczy, że karty już są i wystarczy napisać reklamację żeby je otrzymać?

        • admin 17 stycznia 2019 |

          Nie, karty będą wkrótce. Można napisać reklamację, aby być umieszczonym na liście oczekujących i dostać powiadomienie, kiedy już będą gotowe do wysyłki.

  4. Lukas 20 listopada 2018 | Odpowiedz

    Również chciałbym uzyskać informacje kiedy będą poprawione karty, ewentualnie kiedy dodruk poprawionej gry? Jestem zainteresowany zakupem, ale nie chce inwestować w grę wydana z błędami.

    • admin 21 listopada 2018 | Odpowiedz

      Mamy potwierdzenie od producenta, że zarówno dodruk gry, jak i poprawione karty nastąpią w przyszłym roku. Ustalamy jeszcze dokładną datę.

      • Maciej 7 grudnia 2018 | Odpowiedz

        Po 7 miesiącach nadal nie macie ustalonej daty? Równie dobrze może to być Grudzień 2019 (jeżeli Matagot tak zdecyduje bazując na ilości sprzedaży…). Doprawdy strach kupować Wasze gry zaraz po premierze – mnóstwo błędów i niedociągnieć. (vide Aeon’s End).

        • admin 7 grudnia 2018 |

          Mamy potwierdzenie od Matagotów, że karty już się drukują.

  5. Pawel 18 października 2018 | Odpowiedz

    Kiedy beda poprawione karty? Wlasnie zaopatrzylem sie w gre i fajnie by bylo je miec choc juz stracilem nadzieje i wiare w to wydawnictwo 🙁 zaraz listopad…

  6. AB10 13 września 2018 | Odpowiedz

    Witam, kiedy Inis?
    Pozdrawiam

    • admin 17 września 2018 | Odpowiedz

      Dzień dobry, kiedy będziemy mieli tę informację, to podamy ją do publicznej wiadomości.

  7. Krzysiek 22 sierpnia 2018 | Odpowiedz

    Witam.
    Jakieś nowe info w sprawie dodruku? Ciągle zwlekam z zakupem tej gry ponieważ czekam na poprawione karty.

    • admin 24 sierpnia 2018 | Odpowiedz

      Cały czas czekamy na odpowiedź od producenta. Liczymy, że poznamy konkrety w przeciągu najbliższych tygodni.

    • BC 5 września 2018 | Odpowiedz

      ja kupiłem i też czekam na poprawione karty ;p

    • SiMaax 13 września 2018 | Odpowiedz

      Myślę, że nie ma co czekać. Nie są to jakieś rażące błędy 🙂 A skoro wydawca nam podeśle poprawione jak je otrzyma – to napawa optymizmem.

  8. Maciej 26 czerwca 2018 | Odpowiedz

    Jakieś informacje kiedy nastąpi dodruk?

    • admin 26 czerwca 2018 | Odpowiedz

      Nie, kiedy będziemy mieli taką informację, to ją ogłosimy.

  9. Lukashi 17 maja 2018 | Odpowiedz

    Dagda ma jeszcze jeden problem, stos kart odrzuconych powinien być tasowany zawsze, gdy Dagda się na nim znajdzie, nie tylko po jej zagraniu. Czyli można ją zdiscardować, a ten jeden efekt i tak zadziała.

    I karta ERIU powinna zostać przepisana na zrozumiały język oraz powinien z niej zostać usunięty ostatni nawias, który jest zwyczajnie niepoprawny.

    Pozdrawiam!

  10. Bartek 14 maja 2018 | Odpowiedz

    Witam, kiedy będzie można zamówić nowe karty?

    • admin 14 maja 2018 | Odpowiedz

      Na razie ustalamy z producentem gry szczegóły.

      • Bartek 15 maja 2018 | Odpowiedz

        Dzieki 🙂 rozumiem, że dacie znać jak będzie taka możliwość

  11. gracz 12 maja 2018 | Odpowiedz

    Czy mozecie dodac karty w PDFie, zeby mozna je ylo wydrukowac w odpowiedniej skali na A4?

  12. InisPlayer 11 maja 2018 | Odpowiedz

    Czy moglibyscie udostepnic karty w formacie PDF tak, zeby dukujac je na drukarce byla zachowana skala?

      • Don 30 czerwca 2018 | Odpowiedz

        sztab grafików i do dzisiaj nie ma PDF… no weźcie

  13. rav 10 maja 2018 | Odpowiedz

    Dokładnie, to co dodał Deyon nie ma sensu, zmiana “przeciwnika” na “gracza” tylko w pierwszej części nic nie zmienia. Bo jeżeli mogę wybrać gracza zagrywając tę kartę, to znaczy że mogę wybrać siebie. A dodając do tego rozpocznijcie od tego “przeciwnika”, jak dodał Deyon, wyklucza w pierwszym zdaniu “wybierz gracza”.

    • admin 10 maja 2018 | Odpowiedz

      Karta Podgórza nie jest poprawna. Sugerowalibyśmy użycie tych oficjalnych, dodanych właśnie przez nas.

      • Irek 11 maja 2018 | Odpowiedz

        Witam. Karta Pogórza i Kopalnia jest do pobrania, Dagda to tylko podgląd. Dobrego dnia
        Irek

        • admin 11 maja 2018 |

          Dzięki za zwrócenie uwagi, już powinno być w porządku.

Leave Your Reply to admin Cancel Reply

O NAS

Portal Games jest działającym na polskim rynku od 1999 roku wydawca gier planszowych. Wśród nich znajdują się takie gry jak Robinson Crusoe, Osadnicy: Narodziny Imperium oraz Detektyw.

Administratorem danych osobowych jest Portal Games Sp. z . o. o. z siedziba w Knurowie (44- 190) ul. Sienkiewicza 13, nr KRS 0000617095, NIP 6312660554, REGON 363435596, e-mail: portal@portalgames.pl.

Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz tutaj Polityka prywatności.

Zobacz co u nas na tweeterze!

    Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!

    Twoje imię (wymagane)

    Twój adres e-mail (wymagane)



    Chcę otrzymywać na podany przeze mnie adres e-mail newsletter od Portal Games Sp. z o.o. (informacje handlowe o nowościach, promocjach, produktach lub akcjach specjalnych w sklepie Portal Games) zgodnie z Polityką prywatności. Wiem, że w każdej chwili mogę zrezygnować z subskrypcji.

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu zapisu na newsletter jest Portal Games Sp. z o.o. (KRS 0000617095). Dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera na zasadach opisanych w Polityce prywatności.