Neodżungla

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą.

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.

Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.

UWAGA: Armia Neodżungli poprzednio wchodziła w skład dodatku Babel 13, który już nie będzie dodrukowywany.

buttonek
Materiały wideo
Pliki
Informacje o produkcie
  • Materiały wideo:

  • Pliki w formacie PDF:

  • Autor: Michał Oracz
    Ilustracje: Jakub Jabłoński
    Wiek: od 8 lat
    Zawartość pudełka:

    • 35 żetonów Neodżungli
    • 6 znaczników ran
    • 3 znacznik sieci
    • 2 znaczniki jadu
    • 2 znaczniki Neodżungli
    • zapasowe żetony i znaczniki
    • instrukcja
    • woreczek strunowy

    Strona gry w serwisie Boardgamegeek: Neuroshima Hex! Neojungle