Cześć!
Kolejny dzień kampanii! Od wczoraj jesteście na wyprawie i w jej ramach wybieracie w ankiecie czy do Waszego egzemplarza gry trafi Tjall, kolejny Bohater Gracza, czy Muff, nowy Sojusznik. W komentarzach do kampanii pojawiło się kilka pytań o to jak działają Sojusznicy, jak bardzo zmieniają grę – tak więc z radością o tym dziś opowiem!
Sojusznicy
Na początku gry taki zwierzak zaczyna grę w Obszarze ostatniego gracza. W trakcie gry można wydać zasoby i przenieść go go innego Obszaru, albo korzystać w danym Obszarze z jego Zdolności. Zdolności zwierzaków są pasywne, to znaczy ich efekt jest nieustannie w grze, nie potrzeba ich aktywować, zwierzaki non stop nam pomagają zmieniając określony fragment reguł.
Na przykładzie Muffa, podobnie jak w komiksie – jest to dzielny psiak, który pozwala nam walczyć z przeciwnikami, jest wytrzymały, silny i potrafi wiele przetrwać – i taka też jest jego reguła, aż czterokrotnie Muff może osłonić nas i wziąć na siebie rany, które otrzymałby nasz bohater!
Na przykładzie Kota Friggi, możemy dowiedzieć się więcej z Księgi Paragrafów – bez potrzeby wydawania żetonów Plotek, możemy poznać dalszą część historii!
Zwierzaki w drobny, ale klimatyczny sposób zmieniają rozgrywkę i jestem pewien, że zawsze będziecie wybierali jednego z nich do rozgrywki!
Poznaj nasz zespół
Dziś czas na przedstawienie Rafała Szymy, osoby, która wymyśliła fabuły każdego ze scenariuszy w grze. Rafał jest w Portal Games od ponad 10 lat, pracował tu jeszcze w czasach, gdy nasza firma zajmowała się pisaniem i wydawaniem gier fabularnych. Odpowiada za szereg dodatków do gry Neuroshima RPG, pisał fabuły do gry Alien Artifact i wielu innych naszych gier.
Prywatnie jest wielkim fanem Thorgala. Jego ulubioną planszówką jest Go, a ulubioną planszówką ze stajni Portal Games jest Cry Havoc.
Nie zapomnijcie zagłosować w ankiecie, w której to Wy wybieracie następny cel kampanii!
Do jutra!