Witajcie, fani Neuroshima Hex! W zeszłym tygodniu omawialiśmy historię fabularną i klimat Partyzantów, dziś skupimy się na rozgrywce. Zobaczmy, co czyni Partyzantów mega unikatowym dodatkiem Neuroshimy Hex!
Sztuka Oszustwa
Partyzanci wprowadzają unikalny twist – Pułapki. Ten nowy mechanizm reprezentuje ich wyjątkowe taktyki i sposób walki na polach bitew. Raz rozstawione, pozostają tajemnicą dla przeciwnika aż do aktywacji. Od niszczenia jednostek wroga po wywoływanie chaosu poprzez ogień przyjacielski, pułapki dodają całą nową warstwę strategii. Dominacja na planszy to znak rozpoznawczy Partyzantów. To oni rozrzucają pułapki, to oni wiedzą, gdzie co ukryją i jak zaskoczą przeciwnika. Jeśli lubisz blef w grach i zaskakiwanie przeciwników, pokochasz pułapki!
Eksploracja Arsenału: Pułapki Partyzantów
Gracze muszą nie tylko rozważać, gdzie i kiedy umieścić pułapki, ale także przewidywać i dostosowywać się do pułapek ustawionych przez przeciwników. Omówmy, jakie typy występują w grze:
Pułapka Niszczycielska: gdy zostanie aktywowana, niszczy jednostkę wroga. Jest idealna do zakłócania formacji wroga i eliminowania kluczowych celów.
Pułapka Obracająca: gdy zostanie wyzwolona, pozwala obrócić jednostkę wroga. Może to zmienić oblicze gry, rozregulowując ataki i obronę wroga, obracając ich plany przeciwko nim.
Pułapka Świder: po aktywacji pozwala na przeniesienie wrogiej jednostki na inne, wolne miejsce na planszy. Może być używana strategicznie do łamania linii wroga lub ustawiania jednostek w niekorzystnej pozycji.
Pułapka Friendly Fire: jednostka wroga otrzymuje cechę Friendly Fire i może atakować swoich sojuszników. To doskonały sposób na zmianę losów bitwy, wykorzystując siłę wroga przeciwko nim.
Pułapka Sieć: unieruchamia jednostkę wroga, uniemożliwiając im udział w następnej bitwie. Może być kluczowa dla kontrolowania planszy i łagodzenia zagrożeń.
Taktyczna Elastyczność z Żetonem TAKTYKI
W armii znajdują się 4 żetonów TAKTYKI. Żeton ma dwa działania – gracz zagrywając go wybiera, czy rozstawia koleją pułapkę, czy odpycha żeton przeciwnika.
Wprowadzenie Wszczepów
Wszczepy to nowy typ jednostki wprowadzony w tym rozszerzeniu. Pozwalają graczom na wykonanie konkretnych akcji przedstawionych na żetonie – w przypadku Partyzantów jest to Zarządca Bunkra. Ten wszczep pozwala graczowi obrócić Sztab. Dlaczego to robić? Sztab Partyzantów może rzucać pułapki w jednym kierunku. Obracając żeton sztabu, możesz rzucać je w różnych miejscach na planszy!
Podsumowanie
Rozszerzenie Partyzanci to jak zwykle bomba wrzucona w taktyczny obraz i metę gry. Ze swoimi unikalnymi pułapkami, różnorodnymi jednostkami i taktyczną elastycznością, Partyzanci sprawiają, że nawet najbardziej doświadczeni gracze będą mieli frajdę z rozgryzania i wymyślania taktyk grania tą armią i grania przeciwko tej armii! Partyzanci debiutują w aplikacji Neuroshima Hex już w tym miesiącu, w poniedziałek, 27 listopada!
Poznaj aplikację Neuroshimy w Google Play i App Store.