Z przykrością musimy poinformować, że kilka naszych gier będzie miało poślizg. Drukarnia, z którą współpracujemy poinformowała nas, że powstało opóźnienie w produkcji i kilka z tytułów musi zostać przesuniętych.
Najbardziej dotkliwe przesunięcie dotyczy dodruku 51. Stanu, który planowany był na czerwiec (wraz z hiszpańską i francuską edycją), a ukaże sie dopiero we wrześniu. Pierwsi Marsjanie przesuną się z początku czerwca na koniec czerwca (wysyłka rozpocznie się 3 lipca). Dodruk armii NS HEX – planowany na maj – ukaże się dopiero w lipcu. Robinson Crusoe, zapowiedziany na maj, ukaże się w ostatnich dniach czerwca.
Najmocniej przepraszamy za opóźnienia. Ilość gier produkowanych przez nas w ostatnich miesiącach sprawiła, że drukarnia, w której pracujemy osiągnęła absolutnie maksymalne moce przerobowe – jeden drobny poślizg, jednodniowa awaria maszyny, czy dowolny inny kłopot wywołują lawinę opóźnień. Liczymy, że zrozumiecie zaistniałą sytuację. Z naszej strony zapewniamy, że jesteśmy po zaawansowanych rozmowach z drukarnią i pracujemy nad planem, by w przyszłości nie dochodziło to takich kaskad poślizgów.
Z tego, co kojarzę obiecywaliście, że preordery Pierwszych Marsjan dotrą do zamawiających wcześniej niż standardowe wydanie gry. Czy ta informacja jest wciąż aktualna?
Tak, prawdą jest, że mają zostać wysłane (i tym samym dotrzeć) wcześniej, ale jeszcze nie jesteśmy w stanie określić dokładnie kiedy. Więcej informacji na ten temat pojawi się pewnie na początku sierpnia.
Moment, moment.
W komentowanym poście data rozpoczęcia wysyłki preorderów to 3 lipca. Czy ten “początek sierpnia” to przejęzyczenie? Jeśli nie to dlaczego nie ma żadnego oficjalnego postu o kolejnym opóźnieniu? Ja tu już czekam na info o wysyłce!
Wysyłka Pierwszych Marsjan właśnie się rozpoczyna, także data w poście dalej jest aktualna. Polskie egzemplarze będą wysyłane w przyszłym tygodniu. Rzeczywiście powinno być o początku lipca, dzięki za zwrócenie uwagi.
Może zmienić drukarnię? 😛 Tak wiem, że to nie jest takie proste, ale takie opóźnienie, to mocna rzecz i strata dla was.
Pracujemy nad tym, aby usprawnić nasz proces produkcji. Będziemy się starać dywersyfikować drukowanie, by w przyszłości uniknąć podobnych problemów. Przepraszamy za wszelkie opóźnienia, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość 🙂
Trzy miesiące poślizgu w druku jednej talii kart? Wy tak serio?
Jesteście niepoważni.
Chcecie liczyć się na rynku, a podejmujecie współpracę z jakimiś nieudacznikami. Naprawdę nie potraficie znaleźć godnych partnerów do współpracy? Tylko jedna drukarnia potrafi Wam karty wydrukować? Jedną maszynę mają? To są żałośni.
Zawiodłem się na Was. Bardzo.
Przepraszamy za opóźnienia i wszelkie wynikające z tego niedogodności. Pracujemy nad tym, aby w przyszłości uniknąć podobnych wpadek i dopilnować, by nasi partnerzy wywiązali się z zobowiązań w terminie.