Witajcie, wspierający! To ostatnie dni kampanii i mamy dla was specjalną niespodziankę – jeszcze jeden scenariusz! Dziesiąty scenariusz mniej dotyczy zbierania surowców i walki, a bardziej eksploracji i tajemnic!
Stretch goal
Wasza droga zaprowadziła was do spokojnej doliny, z dala od głównych szlaków handlowych. Trudy podróży szybko zostały zapomniane pośród czystych strumieni, kwitnących łąk i radosnych lasów. Spokój jednak szybko minął. Kilka dni później zostaliście schwytani przez grupę uzbrojonych ludzi i przetransportowani do pobliskiej wioski!
Dowiedzieliście się, że dziewczyna o imieniu Gamma, mieszkająca w wieży na środku lokalnego jeziora, zaginęła. Jako że jesteście grupą obcych, wieśniacy oskarżają was o porwanie dziewczyny! Wasze protesty nie znajdują zrozumienia u ludzi. Na szczęście zamiast natychmiastowej egzekucji, lokalny pan Taerund stawia przed wami ultimatum. Louve i Aniel zostają zamknięci w jego lochach, a on oznajmia, że jeśli nie odnajdziecie Gammy, umrzecie, a wasze dzieci spędzą resztę swojego życia jako więźniowie!