- Tytuł: THE OTHERS: APOKALIPSA
- Autor gry: Eric M. Lang
- Autor ilustracji: Adrian Smith
- Wiek graczy: 14+
- Czas gry: 90 min.
- Liczba graczy: 2 – 5
- Pobierz instrukcję: PDF
- Link do BGG: The Others: 7 Sins – Apocalypse Expansion
- Premiera rozszerzenia: 29 sierpnia 2018
Zawartość: 5 bardzo szczegółowych figurek, 4 płytki Miasta, 1 plansza Apokalipsy, 12 kart Ulepszeń, 5 kart Apokalipsy, 1 plansza Przygód, 1 instrukcja wraz z Atlasem Map.
I tak oto dotarłem na kraniec czasu. Tam, gdzie Głód i Zaraza pochłonęły wszystko, co żywe, a Wojna i Śmierć zabrały tych, którzy przeciwstawili się nieubłaganemu upływowi czasu. A jednak i one były niczym w swych trudach, w porównaniu do samej Apokalipsy, której paszcza otwiera się szeroko, gotowa pochłonąć świat.
Nadszedł czas na starcie z ostatecznym wrogiem. Drużynie F.A.I.T.H przyjdzie zmierzyć się z Apokalipsą i czterema demonicznymi jeźdźcami, Głodem, Zarazą, Wojną oraz Śmiercią. Nad Haven zawisły najczarniejsze chmury, zwiastujące początek Apokalipsy. Otwierając pudło z Apokalipsą, spodziewać się możecie jednego – najtrudniejszej misji agentów F.A.I.T.H. W ręce graczy zostaną oddane narzędzia, które przetestują siłę i spryt agentów.
Całkowicie nowy scenariusz, pozwoli przeżyć wyjątkową przygodę. Doświadczenie wynikające ze świeżego podejścia, znajdującego się w „Czasie Końca” pozwoli graczowi grającemu Grzechem na dominacje miasta. Od tej pory zasoby Haven będą należeć do Grzechu, to on będzie mógł korzystać z akcji miasta, tak jak do tej pory robiła to grupa F.A.I.T.H! Nadchodzi czas, w którym miasto Haven odwróci się od swoich wybawicieli i zacznie służyć Grzechowi.
W ręce graczy stojących po stronie Grzechu oddajemy również nową planszę Apokalipsy, która pozwoli na przyzwanie wszystkich jeźdźców Apokalipsy z Wielkim Demonem Nadchodzącego Końca na czele! Od tej pory nie tylko będziemy w stanie w nieskończoność przyzywać jeźdźców Apokalipsy, ale również jej sama Apokalipsa z każdą kolejną rundą będzie przybierać na sile i zyskiwać nowe umiejętności.
Demony, jeźdźcy Apokalipsy, potwory, ogromne manifestacje dadzą się we znaki grupie F.A.I.T.H. Głód, Wojna, Śmierć i Zaraz wiecznie będą wracać na planszę. Ich pasywne zdolności będą zalewać Haven! Śmierć będzie ranić graczy, gdy tylko się z nią spotkają i to nie ważne, czy ona spotka agentów, czy agenci spotkają ją. Zaraza będzie stawać się coraz silniejsza wraz z nowymi żetonami Zepsucia. Głód spustoszy dzielnice Miasta, wyłączając jej akcje tak długo, jak długo pozostanie tam głód. I Wojna, demon apokalipsy sprawiający, że wszystkie potwory będą silne, jak nigdy dotąd dodając im dodatkowe kości w walce.
Inżynierowie organizacji F.A.I.T.H przez cały czas w pocie czoła pracowali nad Ulepszeniami, które pozwolą im jeszcze efektywniej walczyć z grzechami. Teraz nadszedł czas, aby wypróbować nowe wyposażenie grupy. W pudełku z grą znajdziecie nowe karty ulepszeń, które powinny pomoc w walce z nadchodzącą Apokalipsą!