Właśnie wystartowały nasze kwietniowe przedsprzedaże! W tym miesiącu mamy coś dla wielbicieli logicznych abstraktów, w roli głównej Coatl. Jest to przepięknie wykonana gra, w której gracze będą musieli zbudować podobizny pierzastego boga węża (Coatl), ale bogowie będą przychylni tylko tym, którzy stworzą najpiękniejsze i najwyżej punktowane Coatle. Drugi tytuł to coś czego zapewne się wszyscy spodziewaliście. Cthulhu: Death May Die – Kampania 2 to dodatek, o który pytaliście nas wielokrotnie i oto startuje jego przedsprzedaż. Jeśli będzie się cieszył chociaż w połowie takim zainteresowaniem jak gra podstawowa to w momencie jak to czytacie to pewnie się już wyprzedał.
Zostań Arcykapłanem!
Nadszedł czas! Trzeba wybrać nowego Arcykapłana Azteków! Już wiesz, że i Ty też będziesz ubiegał się o to stanowisko. Przed Tobą trudne zadanie: musisz stworzyć najpiękniejsze, najbardziej dostojne i najlepiej upierzone podobizny Coatla, boga-węża, opiekuna nieba i ziemi. Twoje dzieło musi być niesamowite i wspaniałe – a przynajmniej wspanialsze od marnych wypocin Twoich przeciwników…
Składanie boga
W Coatl będziemy składać Upierzone Węże za pomocą licznych kolorowych elementów. W czasie swojej tury możecie dobrać z planszy Zaopatrzenia jeden fragment głowy, ogona, lub dwa tułowia Węża i położyć na wolnym polu swojej planszy Gracza. Podczas kolejnych tur będziecie wykonać akcję złożenia swoich elementów w podobiznę Coatla.
Indywidualne punktowanie
Punktować nie będziecie jednak za samo złożenie, ale za karty Proroctw i Świątyń. Znajdują się na nich warunki, jakie trzeba spełnić, by dostać punkty za swojego Węża np. określona liczba segmentów albo połączenie ze sobą dwóch konkretnych kolorów. Karty Świątyń są wspólnym celem na środku stołu, a karty Proroctw będziecie dobierać na rękę w ramach akcji.
Dla zaawansowanych
Jeżeli na planszy Zaopatrzenia zabraknie elementów tułowia, dobieracie kolejne z woreczka. Gra kończy, kiedy jeden z Was ułoży trzy Węże albo gdy wszystkie segmenty się wyczerpią. Ale to nie koniec! Po pierwszej partii możecie dodać do rozgrywki żetony Poświęcenia. Pozwolą Wam one na wykonanie specjalnych, niepowtarzalnych akcji w swoich turach!
Keypoints:
-
Szybka rozgrywka z krótką kołderką, proste zasady i spora regrywalność dzięki indywidualnemu punktowaniu;
-
Tryb dla zaawansowanych graczy z dodatkowymi żetonami Poświęcenia;
-
Aztecki klimat, karty z bajecznymi grafikami i kolorowe elementy Węży do składania;
„Okazało się, że Śmierć można w rzeczy samej uśmiercić. A więc to zrobiliśmy. Niektórym z nas udało się nawet przeżyć. W każdym razie większości. A teraz doszły do nas pogłoski o pojawieniu się kolejnego Przedwiecznego w Cleveland. I musimy zaczynać wszystko od nowa.”
– Anonim
W drugiej Kampanii do Cthulhu: Death May Die akcja przyspiesza, wprowadzając grę i szaleństwo na nowe wyżyny. W pudełku znajdziecie 10 nowych Badaczy i 6 nowych Scenariuszy, przedstawiających szereg nowych koszmarnych Potworów, z którymi przyjdzie wam się zmierzyć. Wszystko to możecie w dowolny sposób połączyć z każdym Przedwiecznym i Badaczami z gry podstawowej. Scenariusze 2. Kampanii przeprowadzą was śladami pokrętnych wyobrażeń Lovecrafta o Ameryce, od Chicago po Hollywood, gdzie kultyści przygotowali jeszcze bardziej perfidne plany i starają się odprawić swoje rytuały. Poprzednim razem udało wam się powstrzymać Wielkich Przedwiecznych, ale czy jesteście gotowi na nową kampanię szaleństwa? Uwaga, spoiler: Nie jesteście.
KOMPONENTY
• 27 wysokiej jakości figurek
• 8 dwustronnych kafelków
• 10 plansz Badaczy
• 48 kart Mitów
• 90 kart Odkryć
• 6 kart Scenariuszy
• 6 kart Potworów
• 68 żetonów
Polski
English
Deutsch




