Przedsprzedażowa pula Dzikiego Samogonu z drewnianym znacznikiem granatu została wyprzedana! Pół tysiąca egzemplarzy ma już nowych właścicieli. Grunt przygotowany, wszystko gotowe do startu polowania w Wojsławicach! Premiera karcianego Wędrowycza już w czwartek. W grze rozgrywamy rundy tak długo, aż utłuczemy głównego stwora, albo stwory utłuką nas. Każda jest podzielona na następujące kroki:
Tury Graczy
Rozpoczynając od gracza z żetonem Pierwszego Gracza i kontynuując zgodnie z ruchem zegara, każdy gracz wykonuje swoją turę, w której musi zagrać 1 kartę Przedmiotu. Jeden z pozostałych może wzmocnić Przedmiot zagrany przez Aktywnego gracza, zagrywając 1 kartę ze swojej ręki jako Wsparcie. Aktywny Gracz może zagrać drugą kartę Przedmiotu, zgodnie z opisanymi powyżej zasadami. W kolejnym kroku dobiera tyle kart Przedmiotu, by mieć ich 5 na ręku. A na koniec rozpatruje wszystkie Ataki Popleczników, będących z nim w zwarciu.
Atak Przywódcy
Po wykonaniu tur przez wszystkich graczy, należy dobrać kartę Ataku Przywódcy. Gracze muszą natychmiast rozpatrzyć efekt dobranej karty. Jeżeli nie można dobrać karty Ataku, ponieważ talia kart Ataku Przywódcy jest pusta, gra natychmiast kończy się porażką graczy. Niektóre karty Ataku dotyczą konkretnych Postaci. W przypadku remisu, gracze wspólnie wybierają, która z remisujących Postaci musi rozpatrzyć efekt karty Ataku.
Przywołanie Popleczników
Każda Postać, która ma co najmniej 1 żeton Nawiedzenia musi dobrać Kartę Poplecznika. Po rozpatrzeniu Przywołania Popleczników przez wszystkie Postacie, analogicznie rozpatruje się je dla na Lokacji, z tą różnicą, że w Zwarcie z dobranymi Poplecznikami wchodzi dowolnie wybrana przez graczy Postać lub Postacie.
Więcej o samej grze: https://sklep.portalgames.pl/jakub-wedrowycz-dziki-samogon
![](https://portalgames.pl/pl/wp-content/uploads/2022/10/fiszka-jw-1-1024x859.jpg)