Już 16 grudnia do aplikacji Neuroshimy wkroczy Mississippi. Co warto wiedzieć o tej armii, aby być dobrze przygotowanym do walki?
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu (5 znaczników Jadu, Truciciele, Bojler), a także krzyżowania planów przeciwnika (Sieciarz, Paraliż, Strefa, Zasłona Dymna), spora odporność na ataki (Mutacje, Medycy) oraz zdolność omijania obrony przeciwnika (Skrytobójca, Cień). Ponadto zdolność Sztabu (Odpychanie) potrafi zniwelować bezpośrednie ataki przeciwnika, szczególnie w początkowej fazie gry. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Rada taktyczna:
Zdolność Sztabu pozwala na swobodne otoczenie swojego Sztabu własnymi jednostkami już na początku gry. Ponadto należy za wszelką cenę wykorzystać każdą możliwość zatrucia Sztabu przeciwnika – im wcześniej, tym lepiej, ponieważ każdy Jad zada przeciwnikowi tyle ran, ile zostanie w tej rozgrywce stoczonych Bitew od momentu zatrucia. Mutacje powinny chronić najważniejsze jednostki, same będąc schowanymi, zaś Paraliż i Strefa powinny przejąć kontrolę nad częścią planszy (np. sąsiedztwem własnego Sztabu). Toksyczna Bomba służy do oczyszczania planszy zdominowanej przez przeciwnika, Podmianą można w łatwy sposób przemieścić Bojler w sąsiedztwo jednostki atakującej wrogi Sztab, zaś Zasłona Dymna świetnie nadaje się do odwracania najgroźniejszych ataków przeciwnika.
Aplikacja Neuroshima Hex dostępna jest do zakupu w sklepach iOS App oraz Google Play.