Aktualizacja aplikacji wspierającej rozgrywkę Pierwszych Marsjan do wersji 1.06 jest w toku. Użytkownicy wersji mobilnych powinni byli otrzymać już odpowiednie powiadomienia, natomiast użytkownicy wersji PC mogą już pobrać aktualną wersję (wersja PC nie aktualizuje się samodzielnie, wymagane jest za każdym razem ściągniecie jej ręcznie, niemniej zawsze do najnowszej wersji prowadzi ten sam link):
Link Google Play (Android) – http://bit.ly/2sEseHV
Link App Store (iOS) – http://apple.co/2tHGPCd
Link na PC (Windows) – http://bit.ly/FMappPC
Szkoda, że po aktualizacji wersje angielska i polska nie są identyczne. W wersji angielskiej jest choćby faq do każdej misji. Kiedy Portal zacznie traktować polskiego klienta na równi z zagranicznym? Czy pieniądze wydawane prźez indywidualnego klienta nie są te same? Przecież wystarczy poczekać z aktualizacją aż oba językowe materiały będą gotowe i dopiero wrzucać. Zresztą to dotyczy wszystkich materiałów a nie tylko apppki. Rozumiałbym tą politykę gdyby gra pochodziła od anglojęzycznego twórcy. A tak powstaje we mnie głębokie wrażenie, że jesteśmy traktowani jak drugi sort klienta. Jeśli to się nie zmieni PM będą ostatnim moim zakupem z portalowej półki a szkoda bo i firma Polska i gry przednie.
Dziękujemy bardzo za komentarz i zgłoszone uwagi. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, ale wynika ona z chęci zapewnienia polskim klientom produktów o jak najwyższej jakości. Pragniemy jednocześnie zapewnić, że Portal Games równo traktuje wszystkich swoich klientów – różnica pomiędzy wersjami językowymi aplikacji wynika stąd, że po przygotowaniu materiałów do aktualizacji w wersji angielskiej znaleźliśmy w nich pewne nieścisłości. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na wstrzymanie publikacji FAQ w polskiej wersji językowej, aż będziemy mieli pewność, że jest on całkowicie zgodny z polską instrukcją i nie powoduje żadnych wątpliwości.