Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Materiały dodatkowe
Pliki
Recenzje
Informacja o produkcie
Tytuł: Missisipi
Autor: Michał Oracz
Ilustracje: Mateusz Bielski
Zawartość:
- 35 żetonów armii,
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Strona gry w serwisie Boardgamegeek: Neuroshima Hex! Mississippi