Dzisiejszy artykuł miał być o regułach Handlu i Eksploracji. Planowałem opowiedzieć wam o dwóch taliach i ich regułach, pokazać ich karty i wyjaśnić mechaniki. Miał być. Jak już się domyśliliście, będzie inaczej.
Będzie inaczej, bo w zeszłym tygodniu napisałem felieton na temat waszych oczekiwań i tego jak wszyscy musimy się z nimi zmierzyć. Napisałem ten felieton i czekałem na waszą reakcję. Ta okazała się być super konstruktywna, część z was nie przyjęła tego update pozytywnie, część przyjęła go natomiast więcej niż pozytywnie, część pogratulowała nam odwagi, że mówimy otwarcie, że Thorgal: the board game na pewno nie spodoba się wszystkim, i że nie jest to standard w branży, by tak komunikować się z klientami. To było ciekawe kilka dni i bardzo dziękuję za każdy z waszych komentarzy.
To co najczęściej się w nich przewijało to jednak pytania o fabułę. Wielu z was pisze, że rozumie, że Thorgal to gra z gatunku euro, że doceniają, że mówimy to jasno i pokazujemy kolejne elementy mechaniki, ale jednak chcielibyście także usłyszeć choć trochę o fabule gry i historiach jakie opowiada.
W grze znajduje się kilka scenariuszy. O fabule każdego z nich będziemy pisali podczas kampanii, autor scenariuszy, Rafał Szyma przygotowuje dla was serię artykułów, w których opowiada o historiach, które opowiedział za pomocą naszej gry.
Dziś jednak, zamiast kolejnego artykułu o mechanice gry, specjalnie dla was, w podziękowaniu za wasz feedback publikujemy fabułę oraz reguły przygotowania gry oraz warunki zwycięstwa dla jednego ze scenariuszy – Świątyni Torkana!
Plik do pobrania TUTAJ.