Stronghold Undead wraca w nowym wydaniu.

𝐓𝐨 𝐧𝐢𝐞𝐦𝐨𝐳̇𝐥𝐢𝐰𝐞. 𝐏𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐮 𝐧𝐢𝐞𝐰𝐲𝐤𝐨𝐧𝐚𝐥𝐧𝐞. 𝐍𝐢𝐞 𝐦𝐚 𝐨𝐩𝐜𝐣𝐢, 𝐳̇𝐞𝐛𝐲𝐦 𝐬𝐩𝐫𝐳𝐞𝐝𝐚ł 𝐰𝐚𝐦 𝐩𝐞ł𝐞𝐧 𝐨𝐛𝐫𝐚𝐳 𝐤𝐨𝐥𝐨𝐫𝐨́𝐰, 𝐠ł𝐞̨𝐛𝐢 𝐢 𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐢 𝐭𝐞𝐠𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐣𝐞𝐤𝐭𝐮. 𝐒𝐩𝐞̨𝐝𝐳𝐢ł𝐞𝐦 𝐩𝐨𝐧𝐚𝐝 𝐫𝐨𝐤 𝐧𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐣𝐞𝐤𝐭𝐨𝐰𝐚𝐧𝐢𝐮 𝐠𝐫𝐲 𝐒𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐡𝐨𝐥𝐝, 𝐚 𝐩𝐨𝐭𝐞𝐦 𝐤𝐨𝐥𝐞𝐣𝐧𝐞 𝐤𝐢𝐥𝐤𝐚 𝐦𝐢𝐞𝐬𝐢𝐞̨𝐜𝐲 𝐧𝐚𝐝 𝐰𝐚𝐫𝐢𝐚𝐧𝐭𝐞𝐦 𝐔𝐧𝐝𝐞𝐚𝐝. 𝐆𝐫𝐚 𝐰𝐲𝐬𝐳ł𝐚 𝐳 𝐝𝐫𝐮𝐤𝐮 𝐧𝐚 𝟏𝟎 𝐥𝐚𝐭, 𝐳𝐚𝐧𝐢𝐦 𝐰 𝐤𝐨𝐧́𝐜𝐮 𝐳𝐝𝐞𝐜𝐲𝐝𝐨𝐰𝐚𝐥𝐢𝐬́𝐦𝐲 𝐬𝐢𝐞̨ 𝐝𝐨 𝐧𝐢𝐞𝐣 𝐰𝐫𝐨́𝐜𝐢𝐜́. 𝐔𝐬𝐢𝐚𝐝ł𝐞𝐦 𝐳 𝐦𝐨𝐢𝐦 𝐳𝐞𝐬𝐩𝐨ł𝐞𝐦 𝐢 𝐬𝐩𝐞̨𝐝𝐳𝐢𝐥𝐢𝐬́𝐦𝐲 𝐧𝐢𝐞𝐳𝐥𝐢𝐜𝐳𝐨𝐧𝐞 𝐠𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐲 𝐧𝐚𝐝 𝐝𝐚𝐥𝐬𝐳𝐲𝐦 𝐫𝐨𝐳𝐰𝐨𝐣𝐞𝐦 𝐠𝐫𝐲. 𝐒𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐔𝐧𝐝𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐥𝐧𝐢𝐞 𝐨𝐛𝐫𝐚𝐳𝐮𝐣𝐞 𝐧𝐚𝐬𝐳𝐞 𝐦𝐨𝐭𝐭𝐨: 𝐠𝐫𝐲 𝐳 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫𝐞𝐦. 𝐀 𝐮𝐰𝐢𝐞𝐫𝐳𝐜𝐢𝐞 𝐦𝐢, 𝐭𝐚 𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐢𝐚 𝐧𝐚𝐩𝐫𝐚𝐰𝐝𝐞̨ 𝐦𝐚 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐤𝐭𝐞𝐫. 𝐎𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐞𝐧𝐢𝐞 𝐣𝐞𝐣 𝐜𝐚ł𝐞 𝐣𝐞𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐞𝐦𝐨𝐳̇𝐥𝐢𝐰𝐞, 𝐚𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐦𝐨 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐫𝐨́𝐛𝐮𝐣𝐞̨.

Od czego mam więc zacząć?
Oblężenie fortecy to jeden z najbogatszych i najbardziej inspirujących motywów w gatunku fantasy. Bitwa o Helmowy Jar i jego obrona przed armią Uruk-hai to niesamowity kawał historii. Gra opowiadająca coś takiego, dająca szansę na dowodzenie wojskami i próby sforsowania murów lub desperacką walkę w ich obronie to świetny pomysł na partyjkę ze starym przyjacielem.

Stronghold Undead opowiada historię. Prowadzisz mroczne wojska sił zła, maszerujące na fortecę. Możesz przywołać Upiorny Podmuch, aby przemieścić swoje siły lub zmienić ziemię w gotujące się od ciemnej energii zgniłe bagna. Możesz pokryć wały obronne Widmową Mgłą, aby
twoje oddziały przeszły niezauważone. Twoje wampiry oblegają mury i przekazują swoją ciemną moc Upiorom unoszącym się nad wieżami i zrzucającymi z nich obrońców. Szkielety powoli maszerują na mury, podczas gdy Strzygi porywają łuczników. Przeklęte nietoperze przysłaniają księżyc, pogrążając pole bitwy w ciemności. Cały stół jest pod twoją kontrolą; gdziekolwiek nie spojrzysz, twoja armia zaciska swą bladą pięść wokół zamku ludzi. Cóż za majestatyczny widok.

To tylko ułamek tego, co oferuje gra. 24 różne zaklęcia dla Najeźdźcy, różne oddziały, różne odcinki muru, które mogą zaatakować, jak i również ogrom akcji Obrońcy i jego desperacka walka o bezpieczeństwo fortecy. Stronghold: Undead to fascynujące przedsięwzięcie pozwalające na wielokrotne odgrywanie tego epickiego oblężenia.

Cóż, tak jak powiedziałem, nie da się opowiedzieć tego wszystkiego. Nie da się sprzedać głębi tego projektu. Ale mimo wszystko spróbuję. Spróbuję wam dać mały przedsmak historii, które opowiada Stronghold: Undead. Wciąż zostało mi kilka tygodni do zakończenia kampani na Kickstarterze. Zostańcie ze mną.

Share this

Zostaw komentarz