PRZEDSPRZEDAŻ: KRÓLESTWA PÓŁNOCY i AKADEMICY

Osadnicy z trzech północnych królestw, poszukując możliwości dalszego rozwoju, wypływają w kierunku obcych lądów w nadziei na znalezienie nowych zasobów. Budują nowe konstrukcje, wykorzystują nadchodzące wydarzenia i przechytrzając przeciwników, torują sobie drogę do wielkości. Nie wiedzą, z kim będą musieli się zmierzyć; być może nawet z innym klanem ze swojego ludu. Ale nawet wtedy nie cofną się i zrobią to, co konieczne. Ich obecne ziemie są skromne, zasoby niewystarczające i muszą naprawdę ciężko pracować, aby zdobyć żywność i zasoby niezbędne do rozwoju!

Osadnicy: Królestwa Północy to gra karciana, w której gracze wcielają się w role przywódców jednego z sześciu klanów, z trzech różnych frakcji. Gra składa się z szeregu rund, podczas których gracze odkrywają nowe wyspy, konstruują nowe budynki, wymieniają surowce i pływają do nowych lądów w celu ich podboju lub splądrowania, aby pozyskać więcej dóbr! Każda akcja przybliża klany do zostania najpotężniejszym imperium! Gra kończy się, gdy dowolny z graczy osiągnie 25 punktów zwycięstwa.

Celem gry jest posiadanie jak największej liczby Punktów Zwycięstwa (PZ ), uzyskiwanych poprzez rozwijanie swojego Klanu i wypływanie na nieodkryte Wyspy. W trakcie gry, gracze zdobywają Punkty Zwycięstwa z wykonywanych akcji, cech Lokacji oraz z Surowców i Lokacji posiadanych przez swój Klan. Gracz z największą liczbą na koniec gry zbudował najwspanialsze imperium i wygrywa grę!

  • Pełna nazwa: Osadnicy: Królestwa Północy
  • Autorzy: Ignacy Trzewiczek, Joanna Kijanka
  • Liczba graczy: 1-4
  • Czas gry: 45- 90 min.
  • Wiek: 10+
  • Zasady gry: PL PDF
  • Przewidywana data wysyłki kopii przedsprzedażowych: Druga połowa lipca

Prowadząc różne badania, Akademicy odkryli, że najczęściej ogromne pokłady many znajdują się w okolicach miejsc, w któ­rych toczyły się największe i najbardziej epickie bitwy. Bitwy, które wstrząsnęły światem oraz jego fundamentami. Dlatego też, gdy zauważyli czerwony ślad na niebie, znak komety, która wzywa na arenę, kilku z nich wyruszyło do walki. Żądni i spragnieni czystej many, Akademicy po raz pierwszy w historii decydują się na udział w śmiertelnych igrzyskach Monolitu.

Główną zaletą te frakcji jest jej umiejętność zwiększenia zarówno efektywności, jak i siły każdego z żetonów Planszy przy wykorzy­staniu nowej mechaniki zwanej Maną. Wszystkie żetony Rozka­zów generują Manę, jednak decyzja, którego Czempiona lub Runę należy nasycić Maną w pierwszej kolejności, nie będzie taka łatwa. Szczególnie ze względu na nowe efekty takie jak Uzdrawiający dotyk lub Mesmeryzacja. Pojawiła się również możliwość leczenia Czempionów i Sztandaru, a mając dodatkowo opcję Mesme­ryzacji i kontrolowania żetonów Planszy przeciwnika, można upewnić się, że nic nie zagraża leczącym jednostkom. Posiadając taką samą liczbę Czempionów z Atakiem dystansowym oraz wręcz, Akademicy to frakcja, którą łatwo dostosować do potrzeb gracza. Podejmując decyzję o nasyceniu w pierwszej kolejności dystansowych lub atakujących wręcz jednostek, to gracz decyduje o strategii na daną rozgrywkę.

  • Nazwa: MONOLITH ARENA: AKADEMICY
  • Autor: Michał Walczak
  • Liczba graczy: 2-4
  • Czas gry: 30 – 45 min.
  • Wiek: 10+
  • Zasady gry: PL PDF
  • Przewidywana data wysyłki kopii przedsprzedażowych: Druga połowa lipca