[text_area page_id=”2741″ column=”6″ margintop=”0″ marginbottom=”0″]
„Wszystko, co wiedziałeś o NY, to bajki. Pół Ameryki wie, że jesteśmy wielką, pieprzoną, odbudowaną metropolią. Że mamy prezydenta, prawo, konstytucję i inne pierdoły. Że jest tu armia, co chroni i służy. Odbudowane dzielnice czekające na pracowitych przybyszów. Że u nas nie wypatroszą cię za kolor skóry, wyznanie albo śmieszny akcent, bo zabrania tego konstytucja. Niektórzy nawet mówią, że tu nikomu nie przeszkadza, jak jesteś zmutowany, dopóki masz w sercu amerykański sen! I że tylko czekamy, aż Collins da zielone światło, żeby ruszyć do boju i rozpieprzyć Molocha w drobny mak.
No i tarabani się jeden z drugim przez pół kontynentu, wbija się do miasta i sru! Rzeczywistość przypieprza w niego z siłą tira wypakowanego cementem.
Zanim wpakujemy się na Manhattan, daj sobie powiedzieć jedną ważną rzecz. Wszystko, co wydaje ci się, że wiesz o Nadgniłym Jabłku, to bzdury. Nie mówię tego dlatego, że mam cię za frajera, bo nie mam. Mówię to, bo bardzo nie lubię tracić kumpli, a w Nowym Jorku niewiedza zabija szybciej, niż działko Juggernauta.”
Nowy Jork to 19. dodatek do gry fabularnej Neuroshima, a zarazem trzeci po Detroit i Miami nationbook rozwijający jedno z głównych miejsc w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy.
Sprawdź, jakim państwem jest Nowy Jork prezydenta Collinsa!
Poznaj dziesiątki ludzkich enklaw rozłożonych na gruzach megametropolii!
Stwórz nowych bohaterów z Nowego Jorku dzięki dodatkowym Profesjom i opcjom!
Odwiedź miasto i zgarnij nowe możliwości rozwoju swojej postaci!
Sięgnij do olbrzymiego zbioru pomysłów na przygody i kampanie!
Na 128 stronach dodatku znajdziesz między innymi:
– gmach Stalowego Domu, czyli siedzibę Prezydenta i Sztabu Generalnego nowojorskiej armii
– trzy departamenty policji ze wsparciem dla rozgrywających przygody postaciami policjantów
– nowojorską armię i misje dla graczy na żołdzie Prezydenta
– prawa i zasady prezydenckich enklaw wraz z profesją Przemytnika
– ruch oporu, misje i Profesję dla bohaterów walczących o wolne miasto
– kulisy władzy, konkurentów i sojuszników prezydenta Collinsa
– dzielnice nowego, odbudowanego porządku i takie, które wciąż nie podniosły się z gruzów
– Uniwersytet Columbia, samotną wyspę wiedzy w morzu barbarzyństwa
– potężne gildie realizujące swą politykę w cieniu władzy Collinsa
– śmiercionośne szczeliny – źródło skażenia i anomalii zmieniające życie w mieście w nieustanną walkę o przetrwanie
– opis sztucznej inteligencji ALTAR i jej motywacji
– sekrety nowojorskich mutantów i inteligentnych szczurów
– i wiele wiele więcej!
Dodatek został bogato zilustrowany przez zespół grafików znanych z takich projektów jak 51. Stan, Nowa Era, Stronghold oraz dodatków do Neuroshimy.
[/text_area]
[horizontal_tab page_id=”2741″ column=”12″][horizontal_tab_content page_id=”2741″ title=”Materiały dodatkowe”]
- Zapiski projektantów #1: Twarzą w twarz z legendą – w Gwiezdny Pirat #44
- Zapiski projektantów #2: My, naród Stanów Zjednoczonych
- Zapiski projektantów #3: Nowojorskie nowinki
- Nowojorskie wspólnoty – w Gwiezdny Pirat #45
- Zestaw 30 lokacji konkursowych – z: Gwiezdny Pirat #47
- Lokacja: Pastwisko ćpunów Pawła Ciesielskiego
- Nowy Jork okiem Bartosha – 10 nowych lokacji
[/horizontal_tab_content][horizontal_tab_content page_id=”2741″ title=”Pliki”]
[/horizontal_tab_content][horizontal_tab_content page_id=”2741″ title=”Recenzje”]
- recenzja na serwisie Paradoks,
- recenzja na blogu Hipa,
- recenzja na serwisie Gildia,
- recenzja na serwisie Polter,
[/horizontal_tab_content][horizontal_tab_content page_id=”2741″ title=”Wyróżnienia”]
[/horizontal_tab_content][horizontal_tab_content page_id=”2741″ title=”Informacje o produkcie”]
Autorzy: Wojciech Doraczyński, Rafał Szyma
Michał Oracz, Piotr Foksowicz, Michał Sztuka, Mateusz Bielski, Agnieszka Osipa, Tomasz Górnicki, Barbara Trela-Szyma, Mariusz Gandzel
[/horizontal_tab_content][/horizontal_tab]