Królestwa Północy prezentacja klanów – Mackinnon

Garnce pełne złota, oszczędności pod poduszką, w ogrodzie i oczywiście w banku! Klan Mackinnona od początku związany był ze złotem i bogactwem. Początkowe wersje talii miały większe restrykcje związane z działaniem banków, jednak z kolejnymi testami uproszczaliśmy ich działanie aż do obecnego stanu — można w banku trzymać surowce i co rundę można z nich otrzymać odsetki! Z każdą rundą w bankach gromadzi się coraz więcej bogactw i z każdą turą ta talia jest potężniejsza. Grając przeciwko nim, radzę jak najszybciej dobić do 25 punktów i próbować zakończyć grę tak szybko, jak to tylko możliwe!

Grając Mackinnonami musisz zwrócić uwagę na to, że żetonów złota nie możesz przypisywać do kart jako dowolnego innego surowca. Projektując tę talię i balansując kolejne oddziały banków, bardzo świadomie wybieraliśmy, które z banków gromadzą Surowce, które Dobra, a które po prostu złoto. Nie pomyl tych słów kluczowych, bo inaczej talia zacznie zachowywać się w nieprzewidziany sposób!

Grając klanem Mackinnonów z początku nie będziesz posiadał wiele. Pierwsze rundy traktuj jak inwestycje, które w końcu się spłacą i to z nawiązką! Dopiero kiedy twoje Banki są już wypchane po brzegi wszelkimi dobrami, czas na zdobycie punktów!

Share this

Zostaw komentarz