Królestwa Północy prezentacja klanów – Glenn

Talie szkockich klanów mają ciekawą genezę. Ignacy najpierw chciał bogatych Szkotów siedzących na górach złota i tak powstał klan bankierów, ale już podczas testów narodził się pomysł na kolejną frakcję! Ubraliśmy ją w kraciaste spódnice i tak narodził się grający zespołowo klan Glenna.

Kopie, główny wyznacznik talii Glenna, początkowo miały mieć narastające i coraz potężniejsze efekty wraz z budową kolejnej kopii tej samej lokacji. Stąd też wziął się temat współpracy członków tego, iż gdy więcej jednego typu budynków, tym lepiej. W grupie siła więc szybko pojawiły się motywy z muzyką, zawodami, wspólnymi wyprawami do lodziarni.

Wykorzystanie kopii daje graczom możliwość wyboru własnej drogi rozwoju. Zbudujesz zbalansowane Imperium, w którym każda z kart kopii jest dołączona do innego budynku, zapewniając balans i synergię? A może zamiast tego zdecydujesz się na maksymalizację konkretnej strategii, dołączysz wiele kart kopii do jednego budynku zamieniając go w ultra potężną budowlę?

Dla urozmaicenia talii, aby i bardziej zaawansowani gracze mogli stworzyć wymagające układy, dodałam kilka wyjątkowych kart. “Uprowadzenie Wielbłądów” kusi, by wyczekiwać na optymalny moment, gdy na stosie odrzuconych kart przeciwnika znajdzie się “właśnie ta karta, której mi brakowało”. Z kolei “Rozdroża” pozwala nam użyć dowolnej przydatnej karty Wsparcia, bez konieczności ‘zmarnowania’ piona akcji Klanu. Do tego, aby jeszcze bardziej zwiększyć poczucie pełnej kontroli nad mocami i ścieżką rozwoju Imperium dodałam kartę “Wyspa Wielkanocna” – pozwala ona na przearanżowanie umiejscowienia kart kopii i zmiany poszczególnych silniczków.

Klan Glenn to najbardziej uniwersalna, elastyczna talia, którą gracz, podczas rozgrywki kształtuje według własnego planu!

Share this

Zostaw komentarz