W grze Reavers of Midgard występują 3 klany Łupieżców, różniące się ściankami kości i bonusami przy awansie Jarla. ⚔
🔵 W nadmorskich wioskach dzieci straszy się opowieściami o klanie Kruka. Ci Łupieżcy są szczególnie skuteczni przy najazdach na wioski, często nie zostawiając po sobie nic poza spaloną ziemią. Na 2 ściankach każdej niebieskiej kości występują symbole Skrzyni (potrzebne przy akcji Najazd na Wioski), a awans jarla z klanu Kruka gwarantuje bonus 4 Żywności.
🟡 Miarą członka klanu Yggdrassil jest wielkość pokonanego na morzu wroga. Czym większy statek wroga, a najlepiej morski potwór, tym większa chwała Łupieżcy, który brał udział w bitwie. Na 2 ściankach żółtych kości występują symbole Statku, przydatne podczas rozpatrywania Bitew Morskich. Dodatkowo zamiast ścianki z symbolem Topora, żółte kości mają podwójny Topór. Awans jarla Yggdrassil dostarcza 2 żetony Przysługi.
🔴 Odwaga i niezłomność Berserkerów sprawiają, że Łupieżcy z tego klanu świetnie sprawdzają się przy Najazdach na Twierdze. Na 2 ściankach każdej czerwonej kości występują symbole Tarczy, a awans jarla z klanu Berserkerów pozwala dobrać 1 kartę Łupów Wioski lub Łupów Twierdzy.
Który z klanów sprawdza się najlepiej w grze Reavers of Midgard? Sprawdź sam!