Eleven Aktualizacja #5. Nowe koszulki dla drużyny

Witam, Cristiano Ronaldo wrócił do Manchesteru United. Dziś zagrał pierwszy mecz. Jestem podekscytowany. Oglądałeś mecz? Czy spodziewałeś się, że zdobędzie gola? Byłeś…
Ach, czekacie na aktualizację kampanii. Oto ona! 🙂

Feedback

Dziękuję za super pozytywną reakcję na nasz wczorajszy pomysł na karty sponsorskie inspirowane geekami. W komentarzach było mnóstwo pomysłów, a w poniedziałek dotrę do tych, o których wspomnieliście najczęściej i do tych, o których dla których wymyśliliście reguły. Mam nadzieję, że część z nich zgodzi się być częścią gry. To naprawdę wspaniałe uczucie widzieć Wasze zaangażowanie w projekt. Doceniam to.

Materiały wideo

W czwartek zrobiłem krótkie, 30-minutowe AMA na temat kampanii Eleven. Jeśli po obejrzeniu dzisiejszych meczów macie wolne pół godziny, wywiad możecie obejrzeć tutaj. Mam nadzieję, że znajdziesz tam kilka ekscytujących informacji o początkach gry i procesie tworzenia. Kliknij tutaj.

Wyjaśnienia dotyczące ceny

Na początku kampanii pojawiły się kontrowersje dotyczące ceny gry i dodatków. Zareagowaliśmy tworząc pakiet, a ja osobiście obiecałem, że zastanowimy się nad innymi sposobami obniżenia ceny (najbardziej obiecujące jest zwiększenie planowanego nakładu, ale to zależy od powodzenia kampanii). W zeszłym tygodniu miały miejsce dwa ważne wydarzenia branżowe i chciałem podzielić się z wami linkami.
Pierwszy to artykuł z wydawnictwa Board&Dice. Jest to bardzo przejrzysty podział kosztów produkcji gier z bardzo szczerym komentarzem na temat tego, jak ten proces zmienił się w tym roku i jak wpływa na sugerowane ceny gier w 2021 roku i później. Możesz o tym przeczytać TUTAJ.
Druga jest jeszcze bardziej szokująca – wczoraj Grupa Asmodee ogłosiła podwyżkę sugerowanej ceny detalicznej w ogromnej części produktów swojego katalogu.Możesz o tym przeczytać TUTAJ.

Jak działają dodatki?

W aktualizacjach omawiamy działanie gry. Thomas codziennie wyjaśnia Wam konkretną część gry. W nadchodzących aktualizacjach omówi również każde rozszerzenie. Przed zakończeniem kampanii zostaniesz w 100% poinformowany o każdej oferowanej przez nas treści.

Niedzielna przerwa

W niedzielę nasz zespół spędzi czas z rodzinami i nie będzie odpowiadał na Wasze pytania w sekcji komentarzy. Prosimy o uszanowanie ich prawa do krótkiej przerwy. Wrócą z pełni energii w poniedziałek.
Jutro odbędzie się krótka aktualizacja, a także odblokowanie kolejnego celu.

Czas na drewniane markery z dwustronnym nadrukiem, które zastąpią żetony!
Te 52 drewniane znaczniki w kształcie koszulek w 4 kolorach reprezentują graczy w twojej drużynie. Planując taktykę przed każdym meczem, umieszczasz te znaczniki na swojej planszy drużyny. Każdy marker z nadrukiem jest dwustronny i pokazuje numery zawodników oraz wyznaczoną rolę w nadchodzącym meczu – ofensywnej lub defensywnej.
To ulepszenie komponentu to cel dodatkowy dostępny tylko na Gamefound. Nie będzie częścią sklepowej wersji gry. Wszystkie cele dodatkowe zmieszczą się w pudełku.
Mam nadzieję, że podobało wam się dzisiaj to epickie ulepszenie. Nadszedł czas, aby Thomas omówił proces projektowania!

Zasoby

To wszystko kwestia pieniędzy, prawda? Otóż nie. Tak jak w prawdziwym życiu jest w tym coś więcej.
4 tory na tablicy środkowej, zwanej salą posiedzeń, zapewniają zasoby: budżet, kibice, operacje i kondycję. Na początku każdego tygodnia zdobywasz zasoby zgodnie z tymi torami. Jeśli twój znacznik budżetu wynosi 3, zyskujesz 3 euro. Jeśli twój znacznik bazy fanów wynosi 2, zyskujesz 2 fanów itd. Zasoby napędzają grę.

Potrzebujesz euro, aby kupować zawodników, zatrudniać personel, budować ulepszenia stadionu, płacić za utrzymanie itp. Jeśli masz zarząd, który nie dba o pieniądze, prawdopodobnie będziesz musiał również zapłacić za ich kosztowne decyzje.
Potrzebujesz fanów do… Oczywiście potrzebujesz fanów! Otwórz dla nich swoje trybuny na stadionie. Zwiększą twoje dochody, a nawet sprawią, że gracze będą lepiej grać. Poza tym fani mogą wpływać na zarząd. Jeśli podejmą decyzję, której nie lubią! Wykorzystaj fanów do narzekania: Użyj fanów do zmiany decyzji. Pamiętasz Super Ligę? Nie? To z powodu fanów.

Ścieżka operacji pokazuje, jak wydajnie działa Twoja organizacja. Jeśli masz dobrze zorganizowany klub, możesz zrobić więcej. Możesz zapłacić 2 zasoby, aby wykonać dodatkową darmową akcję w każdej turze. Więc jeśli dobrze sobie poradzisz, możesz wykonać aż 6 akcji w tygodniu, podczas gdy niektórzy gracze mogą wykonać tylko 3. Czasami używasz zasobów operacyjnych, aby zapłacić za określone akcje, dostarczone przez personel.
Zasoby fitness wpływają na zespół. Jeśli masz dużo sprawnych zawodników, możesz ich wszystkich umieścić w składzie na nadchodzący mecz. Zapłać 1 zasób kondycji za każdą kartę zawodnika, którą chcesz mieć w drużynie. Wielu graczy ma specjalną akcję, którą mogą wykonać podczas gry. Za te działania musisz również zapłacić surowce.

Każdy gracz zaczyna ze swoimi znacznikami toru w różnych pozycjach. To zależy od dyrektorów, których zatrudniłeś. Jeszcze raz: wybieraj ich mądrze. To naprawdę banda upartych facetów. Wszystkie tory zaczynają się od 2, ale dyrektorzy przyznają premie lub kary znacznikom na torach.
Ale jak zdobyć więcej zasobów? Możesz je zdobyć na wiele różnych sposobów. Sponsorzy dadzą Ci euro. Personel zapewni Ci również inne zasoby. Pomyśl o trenerze fitness, który zapewnia na przykład dodatkowe znaczniki kondycji. Albo steward, który sprowadza nowych fanów.
Jeszcze lepiej podnieść znaczniki na torach. Co tydzień zapewnią ci dodatkowe zasoby. Po każdym meczu musisz rzucić na konsekwencje meczu. Czasami twoi zawodnicy doznają kontuzji. Czasami zwiększają lub zmniejszają tory. Na przykład, jeśli wygrasz, jest duża szansa, że ​​możesz zwiększyć liczbę fanów.
Jest więcej sposobów na zdobycie zasobów lub zwiększenie statystyk toru, wkrótce to odkryjesz. Podsumowując, zasoby są rdzeniem gry. Potrzebujesz wszystkich 4, aby wygrać grę, bez względu na to, którą z wielu strategii wybierzesz. Pamiętaj, że za pieniądze nie kupisz wszystkiego. Powodzenia.

No comments yet.

Leave Your Reply

O nas

Portal Games jest działającym na polskim rynku od 1999 roku wydawcą gier planszowych. Wśród naszych najsłynniejszych tytułów znajdują się gry Robinson Crusoe, Osadnicy: Narodziny Imperium oraz Detektyw.

Administratorem danych osobowych jest Portal Games Sp. z .o.o. z siedzibą w Knurowie (44-190) ul. Sienkiewicza 13, nr KRS 0000617095, NIP 6312660554, REGON 363435596, e-mail: portal@portalgames.pl. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz tutaj (kliknij): Polityka prywatności.

Nasz Twitter

♟ Cel Kampanii #9 - 12 pionów Akcji i środkowa plansza ♟ To ulepszenie pomaga śledzić dostępne akcje i zastępuje ko… https://t.co/b2w7bzgcnZ
🏟 Cel Kampanii #8 - Dodatkowe żetony Infrastruktury Stadionowej i unikalne plansze Stadionów 🏟 Ulepsz swój Stadion… https://t.co/VhNtfrttM7
💵 Cel Kampanii #4 - Planszówkowi Sponsorzy 💵 Dzięki temu minidodatkowi branża gier planszowych będzie reprezentowan… https://t.co/vFkQt0EDoQ

Newsletter