ARTYKUŁ: Przedstawiamy Mutantów i Kupców

Stacja

51 Stan – Przedstawiamy Mutantów i Kupców

Świat wokół 51 Stanu jest w zgliszczach. Wszystko zależy od Ciebie, byś go odbudował. Przejmij dowodzenie nad grupą ocalałych i wywalcz swoją drogę do odkupienia. Musisz się rozbudować. Musisz zwyciężać. Ale strzeż się… są też inni, którzy dążą do tego samego celu.

W tym tygodniu chcielibyśmy wam przedstawić dwie frakcje, które znajdziecie w pudełku z grą: Mutantów i Kupców. Podczas, gdy pozostałe frakcje borykają się z odbudową stabilizacji w dawnym społeczeństwie, Mutanci i Kupcy mają zamiar wykorzystać plusy faktu, iż świat jest w ruinach dla własnych korzyści.

Sojusz Mutantów

Wyniszczeni przez promieniowanie i toksyczne wycieki, Sojusz Mutantów to zniekształcone humanoidy, które nie są zbyt zorganizowaną frakcją. Nie są oni mile widziani w kręgach ludzkich przez swoją brzydotę oraz ze względu na ich okrucieństwo. Przeczesują niegdyś żyzne doliny Missisipi w poszukiwaniu wszystkiego co tylko pomoże im w przetrwaniu… i nie mają najmniejszych zahamowań, by zabić gdy czegoś naprawdę chcą.

Mutanci są w stanie plądrować już w pierwszej turze. Atakują szybko i bezlitośnie biorąc wszystko siłą. Nie mają w zwyczaju podpisywać umów na większym dystansie niż 1… Ci, którzy podpisują z nimi umowy robią to raczej ze strachu niż ze względu na obustronną korzyść. Potrzebują żelaza do budowania… I nie produkują go. Tak więc, nie pozostało nic innego by wziąć je sobie siłą. Tak więc pamiętajcie by chronić własne budynki produkujące żelazo!

Gildia Kupców

Świat stanął w płomieniach, dosłownie, a pomimo tego chciwi wciąż żerują na tych mniej uprzywilejowanych. Kupcy siedzą w kieszeni całego człowieczeństwa, dokonując „wymian” z tymi, których na to nie stać. Nie interesują ich sprawiedliwe układy. Bez krzty wstydu sięgną do portfelów najbardziej potrzebujących.

Gildia Kupców produkuje Paliwo. Dzięki temu potrafią podpisać umowę z każdą lokacją nie zależnie od dystansu. Nie posiadają wiele możliwości ataku, tak więc jeżeli zdecydują się na bardziej ofensywną strategię to będą musieli zainwestować bardzo wiele w budynki, które im na to pozwolą. By budować, potrzebują aż 2 Żelaza, tak więc będą musieli podpisać wiele umów szybko, zanim za bardzo zostaną w tyle. Jeżeli wykorzystacie ich dobrze to będziecie mogli kontrolować cały rynek gry. Jeżeli zagracie nimi źle to zostaniecie wdeptani w ziemie przez innych graczy.

No comments yet.

Leave Your Reply

O NAS

Portal Games jest działającym na polskim rynku od 1999 roku wydawca gier planszowych. Wśród znajdują się gry Robinson Crusoe, Osadnicy: Narodziny Imperium oraz Detektyw.

Administratorem danych osobowych jest Portal Games Sp. z . o. o. z siedziba w Knurowie (44- 190) ul. Sienkiewicza 13, nr KRS 0000617095, NIP 6312660554, REGON 363435596, e-mail: portal@portalgames.pl.

Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz tutaj Polityka prywatności.

Zobacz co u nas na tweeterze!

    Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco!

    Twoje imię (wymagane)

    Twój adres e-mail (wymagane)

    Chcę otrzymywać na podany przeze mnie adres e-mail newsletter od Portal Games Sp. z o.o. (informacje handlowe o nowościach, promocjach, produktach lub akcjach specjalnych w sklepie Portal Games) zgodnie z Polityką prywatności. Wiem, że w każdej chwili mogę zrezygnować z subskrypcji.

    Administratorem danych osobowych podanych w formularzu zapisu na newsletter jest Portal Games Sp. z o.o. (KRS 0000617095). Dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłki newslettera na zasadach opisanych w Polityce prywatności.