Reklamacje Portal Games i 2 Pionki - formularz zgłoszeniowy

Nasze gry i inne produkty składane i pakowane są z najwyższą starannością. Jeśli jednak twój egzemplarz nie jest kompletny, albo coś jest uszkodzone, nasz dział obsługi klienta z chęcią pomoże i dostarczy zamienniki komponentów. Proszę kontaktować się z nami za pomocą poniższego formularza także w kwestiach związanych z działaniem naszego Sklepu Internetowego, obsługą zamówień i innymi zapytaniami kierowanymi do działu obsługi klienta.

For the international Customer Service go to http://portalgames.pl/en/customer-service/

Jeśli masz taką możliwość, dodaj proszę zdjęcia opisywanego problemu. Maksymalnie 1MB na plik, dopuszczalne formaty - jpg, png, gif, jpeg.
Plik 1 -
Plik 2 -
Plik 3 -
Plik 4 -

Wymagana zgoda:
Dbamy o Twoją prywatność. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Portal Games Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (44 – 100 Gliwice) przy ul. Św. Urbana 15, NIP 6312660554, KRS 0000617095, e-mail do kontaktu: portal@portalgames.pl. Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu realizacji procesu reklamacji. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do uzyskania informacji zwrotnej i wysyłki zastępczych komponentów. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz cofnąć swoją zgodę.

Polityka prywatności


Na zgłoszenie odpowiadamy w przeciągu dwóch dni roboczych, w godzinach od 8:00 do 16:00. Jeśli nie otrzymasz od nas odpowiedzi, proszę sprawdzić folder spam – niekiedy wiadomości od nas trafiają tam przez przypadek.