Obsługa klienta i reklamacje Portal Games i 2Pionki - formularz zgłoszeniowy

Nasze gry i inne produkty składane i pakowane są z najwyższą starannością. Jeśli jednak twój egzemplarz nie jest kompletny, albo coś jest uszkodzone, nasz dział obsługi klienta z chęcią pomoże i dostarczy zamienniki komponentów. Proszę kontaktować się z nami za pomocą poniższego formularza także w kwestiach związanych z działaniem naszego Sklepu Internetowego, obsługą zamówień i innymi zapytaniami kierowanymi do działu obsługi klienta.

Jeśli pragniesz odstąpić od umowy kupna, prosimy pobrać ten wzór oświadczenia, wypełnić go, podpisać, zeskanować i odesłać nam w poniższym formularzu.

(For international Customer Service go to http://portalgames.pl/en/customer-service/)

Jeśli masz taką możliwość, dodaj proszę zdjęcia opisywanego problemu. Maksymalnie 1MB na plik, dopuszczalne formaty - jpg, png, gif, jpeg.
Plik 1 -
Plik 2 -
Plik 3 -
Plik 4 -

Dbamy o Twoją prywatność. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Portal Games Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (44 – 100 Gliwice) przy ul. Św. Urbana 15, NIP 6312660554, KRS 0000617095, e-mail do kontaktu: portal@portalgames.pl. Twoje dane będą przetwarzane wyłącznie w celu, w jakim zostały podane w formularzu (np. w celu realizacji procesu reklamacyjnego, odstąpienia od umowy, obsługi zamówienia, uzyskania informacji zwrotnej w związku z kontaktem) zgodnie z Polityką prywatności i na podstawach tam wskazanych. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do osiągnięcia celu lub podjęcia działań związanych z ich podaniem. Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegóły związane z przetwarzaniem danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.

Oświadczam, że zapoznałem się z powyższą informacją dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych i w pełni ją rozumiem.

Polityka prywatności