Mistrzostwa Neuroshima Hex 2017!

baner_head

Serdecznie witamy na oficjalnej stronie Mistrzostw Polski 2017 w Neuroshimie Hex! Czas rozpocząć kolejne zmagania! Znajdziecie tutaj daty zbliżających się turniejów, galerie z zakończonych potyczek oraz aktualne informacje na temat przebiegu Mistrzostw Polski 2017!

Prosimy zapoznać się z regulaminem obowiązujący podczas Mistrzostw Polski 2017

Szczegółowe dane kontaktowe do organizatorów wybranych eliminacji udzielimy pod adresem portal@portalgames.pl

Nagrody
Terminy spotkań 2017
Ważne dokumenty
Minione turnieje
Podsumowanie mistrzostw 2016
  • DATA GODZ. MIASTO ADRES NAZWA MIEJSCE
    09/09/2017 14:00 Głogów Folwarczna 7 Neuroshima HEX - Eliminacje Miejskie Centrum Wspierania Rodziny w Głogowie
    10/09/2017 16:00 Gdańsk Dmowskiego 15 Neuroshima HEX - Eliminacje Graciarnia
    16/09/2017 12:00 Szczecinek Mickiewicza 2 Neuroshima HEX - Eliminacje Centrum Konferencyjne ZAMEK
    16/09/2017 15:00 Kraków Toruńska 5 Neuroshima HEX - Eliminacje AFK eSports & Gaming Cafe
    17/09/2017 Całodniowe Chrzanów Broniewskiego 4 Neuroshima HEX - Eliminacje Atacon – MOKSIR
    17/09/2017 10:00 Zielona Góra Fabryczna 13b Neuroshima HEX - Eliminacje ZKF Ad Astra
    23/09/2017 12:00 Lubin Armii Krajowej 1 Neuroshima HEX - Eliminacje Centrum Kultury Muza
    23/09/2017 14:00 - 20:00 Katowice Kamienna 7/1 Neuroshima HEX - Nauka gry Ludiversum
    24/09/2017 11:00 - 19:00 Katowice Kamienna 7/1 Neuroshima HEX - Eliminacje Ludiversum
    30/09/2017 15:00 - 20:00 Ząbki Orla 6, lok. 70 Neuroshima HEX - Eliminacje Grapla
    07/10/2017 00:00 Toruń Słowackiego 8 Neuroshima HEX - Eliminacje Wojewódzka Biblioteka Publiczna - Książnica Kopernikańska w Toruniu

  •  

    Turniej w Bastionie – 24.06.2017

  • PODSUMOWANIE MISTRZOSTW POLSKI W GRZE NEUROSHIMA HEX 2016DATA: 28 STYCZNIA 2017MIEJSCE: KONWENT „PORTALKON”, GLIWICE
    Moja historia z grą Neuroshima Hex zaczęła się już spory czas temu. I od razu się w niej zakochałem. Urzekły mnie: różnorodność armii, a tym samym pomysłów na grę, ogromna regrywalność, dużo możliwości kombinowania oraz ciekawy klimat.
    Zanim jednak poznałem Neuroshimę Hex, zająłem się organizacją turniejów gier kolekcjonerskich, co także sprawia mi przyjemność po dzień dzisiejszy. Tak więc nie trzeba było zbyt długo czekać, by te dwie „miłości” połączyć.
    I tak, już po raz drugi, miałem zaszczyt prowadzić finały Mistrzostw Polski w grze Neuroshima Hex! I wypada podsumować to nasze wspólne dzieło. A że mam dostęp do pełnych wyników, to będzie trochę statystyk – może ta wiedza pomoże Wam w przygotowaniach na następne turnieje i mistrzostwa :)Na turniej finałowy przyjechało 31 uczestników, z czterdziestu łącznie zakwalifikowanych. Bardzo dobry wynik! I oby był lepszy w następnych edycjach. Gracze zjechali się z całej Polski: najdalej z południa – z Bielska-Białej, z północy – z Gdyni, ze wschodu – z Rzeszowa, oraz z zachodu – z Wrocławia. Tak więc odległość nie była ważna. I dobrze, widać zapał wojowników :)Gracze rozegrali podczas turnieju pięć rund eliminacyjnych, prowadzonych systemem szwajcarskim, oraz Top 8, prowadzone systemem pucharowym. Poza ścisłym finałem rozegrany został także mecz o 3-cie miejsce.Na starcie każdy z uczestników na starcie rejestrował do trzech armii, którymi mógł rozgrywać mecze w czasie turnieju. Na starcie przyjrzyjmy się więc, jak wyglądał podział wybieranych, a także granych armii.W poniższej tabelce znajdziecie:
    – w pierwszej kolumnie nazwę armii,
    – w drugiej kolumnie liczbę armii wybranych przez graczy przy rejestracji na turniej,
    – w trzeciej kolumnie stosunek armii wykorzystanych w grach do łącznej liczby meczy z udziałem graczy posiadających te armie – czyli jak często gracze sięgali po nie w swoich meczach.

    ARMIE

    WYBRANE DO TURNIEJU

    WYKORZYSTANE
    W GRACH

    BORGO

    7

    34,48%

    DANCER

    7

    27,50%

    DEATH BREATH

    8

    36,17%

    HEGEMONIA

    7

    37,78%

    MEPHISTO

    8

    45,45%

    MISSISIPI

    8

    11,62%

    MOLOCH

    6

    51,61%

    NEODŻUNGLA

    0

    0%

    NOWY JORK

    7

    32,35%

    POSTERUNEK

    3

    42,11%

    SHARRASH

    5

    33,33%

    SMART

    10

    22,64%

    STALOWA POLICJA

    14

    29,63%

    URANOPOLIS

    2

    38,47%

    VEGAS

    1

    50%

    I jeszcze zerknięcie w formie graficznej:
    Wykres - armie wybierane do turniejuJak widać w tym roku najczęściej finaliści sięgali po Stalową Policję oraz Smarta, a pogardzili Neodżunglą. Za to jak już ktoś wybrał Molocha, to grał nim średnio co drugi mecz! Zobaczmy jeszcze jeden ciekawy zestaw statystyk – skuteczność armii w potyczkach. W tabeli poniżej zawarłem wszystkie pojedynki stoczone podczas turnieju. Możecie zobaczyć, jakie armie ze sobą się ścierały, a jakie unikały. Oczywiście w to wszystko wchodzi jeszcze skuteczność procentowa, czyli zwycięstwa.No, ale same armie nie grają, więc pora poznać naszych finalistów. I aby zbytnio nie przedłużać to od razu prezentujemy klasyfikację końcową. Zatem, panie i panowie, proszę o wirtualne werble i fanfary, oto najlepsi gracze minionego sezonu – w kolejności ustalonej turniejem finałowym!

    MIEJSCE

    GRACZ

    PROWADZONE ARMIE

    PUNKTY TURNIEJOWE

    ZADANE RANY

    NAJLEPSZA ÓSEMKA PO ROZEGRANIU RUND PUCHAROWYCH

    1

    Dominik Szczygielski, WarszawaHegemonia / Nowy Jork / Posterunek2194

    2

    Jakub Kopaczyński, WrocławDancer / Death Breath / Hegemonia15103

    3

    Orian Rohde, GdyniaHegemonia / Mephisto / Uranopolis1898

    4

    Bartłomiej Pirogow, WarszawaDancer / Death Breath / Smart1590

    5

    Jędrzej Jarocki, Dąbrowa ChotomowskaDeath Breath / Mephisto / Mississipi1567

    6

    Rafał Wątorski, KrakówMissisipi / Smart / Stalowa Policja1276

    7

    Dariusz Trzciński, Nowa DębaHegemonia / Missisipi / Moloch1270

    8

    Przemysław Potok, KrakówDeath Breath / Posterunek / Stalowa Policja1061

    9

    Rafał Żubryd, WarszawaBorgo / Mephisto / Nowy Jork969

    10

    Jakup Pander, KatowiceHegemonia / Sharrash / Stalowa Policja964

    11

    Marcin Giereło, WarszawaDancer / Mephisto / Moloch963

    12

    Bartłomiej Zacharczuk, PoznańMephisto / Missisipi / Stalowa Policja962

    13

    Basia Wolińska, KatowiceDancer / Sharrash / Smart952

    14

    Konrad Kowalski, WarszawaBorgo / Smart / Stalowa Policja951

    15

    Jakub Pociejewski, ŁódźDeath Breath / Nowy Jork / Smart945

    16

    Miłosz Różycki, KrakówBorgo / Smart / Stalowa Policja935

    17

    Grzegorz Sikora, RzeszówDancer / Mephisto / Missisipi761

    18

    Wojciech Stępień, Nowa DębaDancer / Hegemonia / Smart654

    19

    Marcin Sołtys, KrakówMephisto / Nowy Jork / Stalowa Policja652

    19

    Antoni Kwoczyński, Bielsko-BiałaNowy Jork / Posterunek / Stalowa Policja652

    21

    Michał Drzewiecki, KatowiceBorgo / Dancer / Nowy Jork649

    22

    Zbigniew Szulc, PoznańDeath Breath / Nowy Jork / Stalowa Policja641

    23

    Adam Szczypek, TychyBorgo / Sharrash / Stalowa Policja640

    24

    Marcin Sawicki, KatowiceMoloch / Smart / Stalowa Policja625

    25

    Paweł Stankiewicz, GdańskDeath Breath / Sharrash / Vegas616

    26

    Wojciech Radomski, WarszawaBorgo / Missisipi / Uranopolis361

    27

    Patryk Lewandowski, ŻoryBorgo / Smart / Stalowa Policja355

    28

    Radosław Zakrzewski, Kąty WrocławskieDeath Breath / Missisipi / Moloch338

    29

    Mateusz Engel, StarachowiceHegemonia / Smart / Stalowa Policja337

    30

    Bartłomiej Pabjanek, KatowiceMoloch / Sharrash / Stalowa Policja323

    31

    Agnieszka Jadach, WrocławMephisto / Missisipi / Moloch026W finale spotkały się ze sobą dwie armie: Posterunek i Death Breath. Posterunek wygrał to starcie zadając 9 punktów sztabowi przeciwnika, podczas gdy sam otrzymał cztery. To tak na koniec, by pokazać jak zacięta to była walka. I niech to także pokaże, jak wyrównane są często pojedynki w Neuroshimie Hex. I właśnie dlatego jest to tak dobra gra turniejowa!Tyle statystyk ode mnie. Liczę że spotkamy się na kolejnych finałach. A żeby do tego doszło, to weźcie proszę licznie udział w turniejach eliminacyjnych!
    Jeśli sklep w waszej okolicy nie zgłosi się do organizacji, to warto go nakłonić. A nawet pomóc w organizacji. Warto – im nas więcej, graczy, tym lepsza zabawa i ciekawsza rywalizacja.Z podziękowaniami za udział wszystkim uczestnikom turniejów eliminacyjnych, jak i samych finałów, w sezonie 2016,Roman CupekBez nazwy-1